پخش منتخبی از آثار کمدی ایران و جهان در شبکه نمایش

شبکه نمایش هفته آینده و به مناسبت هفته وحدت و ایام میلاد پیامبر گرامی اسلام (ص)، منتخبی از آثار کمدی را در ساعت ۲۱ در بخش صحنه گران پخش خواهد کرد.
تصویر پخش منتخبی از آثار کمدی ایران و جهان در شبکه نمایش

به گزارش سایت خبری پرسون، به نقل از روابط عمومی شبکه نمایش، فیلم‌های مورد نظر را می‌توانید بر اساس این جدول دنبال کنید.

ساعت ۱۳:

فیلم و تله فیلم های ایرانی شبکه نمایش از شنبه ۱ تا ۷ آبان پخش خواهد شد: شاه کلید، چک، نام و نام خانوادگی، خواب فروش، تصادف ممنوع، فرود هشتم، راه آبی ابریشم نام فیلم های این بخش است.

ساعت ۱۹:

فیلم های منتخب خانوادگی، که بخش ثابت ساعت ۱۹ شبکه نمایش هستند، در هفته پیش رو به ترتیب شامل این فیلم ها خواهد بود: رمی، سفر به چین، بازگشت به اورا، رسوایی آرمسترانگ، قهرمان سرعت، کوهی میان ما و شیر.

ساعت ۲۱:

همزمان با هفته وحدت و تولد پیامبر مهربانی و رحمت، حضرت محمد (ص)، شبکه نمایش ، منتخبی از فیلم‌های کمدی سینمای ایران و جهان را در باکس صحنه گران و در طول هفته پخش می کند: زیر درخت هلو، پس گروهان هفتم چی شد؟، احمق و احمق تر ۲ ، دی دی و ارثیه فامیلی، جنجال بزرگ، نیش زنبور و غریبه ها در شهر نام این فیلم ها هستند.

ساعت ۲۳:

فیلم های ساعت ۲۳ شبکه نمایش که فیلم های جذاب است شامل این فیلم هاست: غول بزرگ مهربان، مردی که خیلی کم می دانست، ماموریت خارق العاده، قاعده بازی، روز بعد از فردا، دستبرد به بانک ودره روشنایی.

ساعت ۱ بامداد:

منتخب فیلم های کلاسیک این هفته نمایش نیز به ترتیب روز پخش: انقام پلنگ صورتی، احمق ها در آکسفورد، من و اسب آبی ، شمال از شمال غربی، آناند، آفتاب سرخ و فرار به سوی پیروزی هستند.

367185