رادیو و تلویزیون

برای باخبر شدن از آخرین اخبار صدا و سیما و شبکه نمایش خانگی، سرویس فرهنگ و هنر پرسون را دنبال کنید.

احمد نوروزی معاون برون‌مرزی صداوسیما گفت: می‌خواهیم با برنامه‌ریزی پیش رویم تا پیام جمهوری اسلامی ایران را در جهان گسترش دهیم.
درخواست عضو کمیسیون مشترک طرح حمایت از حقوق کاربران از صداو سیما؛

جلسات کمیسیون را به صورت زنده از رسانه ملی پخش کنید

عضو کمیسیون مشترک طرح حمایت از حقوق کاربران و خدمات پایه کاربردی فضای مجازی گفت: از صداوسیما می‌خواهیم که براساس ظرفیت ایجاد شده در آئین نامه داخلی کمیسیون مشترک طرح حمایت از کاربران فضای مجازی، نسبت به پوشش مستقیم جلسات این کمیسیون اقدام کند.
احمد نوروزی معاون برون مرزی سازمان صداوسیما از ادامه پیگیری‌ها برای راه‌اندازی کانال سحر افغانستان خبر داد.

فیلم‌های مستند «فیکا و فیدان»، «شکارچی» و «آهسته و آرام» به کارگردانی دلاور دوستانیان در ادامه حضور بین‌المللی خود به بیست و یکمین جشنواره Aporia International village film festival کره جنوبی راه پیدا کردند.
سریال جدید Arcane به‌عنوان اولین اثر انیمیشنی Riot Games از بازی League of Legends بعد از گذشته دو ماه جایگاه Squid Game را در صدرجدول پربیننده‌ترین آثار نتفلیکس از آن خود کرد.
برای آنهایی که بیشتر اهل تماشای سریال هستند، داوود میرباقری و پروژه‌های ماندگارش همچون امام علی(ع)، مختارنامه و معصومیت از دست رفته به خاطراتشان پیوند خورده است ولی این هنرمند در سینما نیز آثاری چون آدم برفی، ساحره و مسافر ری را نیز دارد که جزو آثار ماندگار محسوب می‌شوند.
لاله صبوری در برنامه «احوالپرسی» گفت: من همیشه خودم بودم و هیچ وقت نقش بازی نکردم. خیلی‌ها به من می‌گویند تو اصلا بازیگر نیستی چون در زندگی واقعی هیچ وقت نقش بازی نمی‌کنی و خیلی رو و صاف و ساده هستی.
سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها تاکید کرد: رئیس جدید سازمان صدا و سیما مسیر تحول را می‌شناسد و از اصلاح خطاهای این سازمان هراسی ندارد.