خداحافظی «مهدی فخیم زاده» با «موج اول»

تصویربرداری فصل دوم سریال «موج اول» به تازگی آغاز شده است و «مهدی فخیم زاده» در این فصل حضور ندارد.
تصویر خداحافظی «مهدی فخیم زاده» با «موج اول»

به گزارش سایت خبری پرسون، به تازگی تصویربرداری فصل دو سریال «موج اول» به کارگردانی محمدصادق بکتاشیان و تهیه کنندگی سعید کمانی آغاز شده است.

لوکیشن اصلی این سریال در بوستان ولایت قرار دارد و اغلب بازیگران فصل قبل در این فصل نیز بازی می کنند.

آوا دارویت، بازیگر دورگه ایرانی ایتالیایی از هنرپیشگانی است که به تازگی به گروه بازیگران این سریال اضافه شده است و نقش دکتر را ایفا می کند. دارویت در سریال های هست و نیست، ایلدا و ... بازی کرده بود.

در فصل دو محسن قصابیان، علی غلامی، آتش تقی پور، ساخو آرام، روزبه اختری، کوروش سلیمانی، آرام احمری نیا، اصغر نقی زاده قطعی بازی می کنند. همچنین مهدی فخیم زاده و فریبا متخصص در فصل دو سریال حضور ندارند.

این سریال در سه فصل ۱۰ قسمتی محصول خانه تولیدات جوان است و سه کارگردان جوان این سریال را می سازند که اولین تجربه برای آنها محسوب می شود. فصل اول را سجاد حسینی و فصل دو را محمد صادق بکتاشیان و فصل سه را محمد علیزاده کارگردانی می کنند.

این سریال داستان شیوع کرونا در کشور است و روزهای ابتدایی شیوع این بیماری را نشان می دهد که عده ای درگیر این هستند آیا این بیماری کرونا است یا آنفولانزا؟ آنها در ادامه به این نتیجه می رسند که این بیماری همان کرونا است.

در فصل ابتدایی این سریال «محسن قصابیان» که بازیگر اصلی فیلم سینمایی «منصور» بود، در نقش ابراهیم بازی کرده بود. همچنین «مهدی فخیم زاده» نقش دکتر فوق تخصص بیماری های عفونی بازی می کرد که از رزمنده های جنگ بوده و با ابراهیم هم سنگر بوده اند. دکتر جهان در این سریال یکی از نقش های اصلی را عهده دارد و در روند و جلوگیری بیماری در این بیمارستان صحرایی نقش به سزایی دارد. فریبا متخصص در این سریال در نقش آفاق، آتش تقی پور حجت،‌ علی غلامی امیرعلی، اصغر نقی زاده کریم سواری، نیلوفر رجایی،‌ مهدی فریضی بازیگران اصلی هستند که همگی پرستار و پزشک بودند.

منبع: فارس

384400