ماجرای خواستگاری از بازیگر معروف کمدی در دوران راهنمایی

نعیمه نظام‌دوست، بازیگر تلویزیون، سینما و تئاتر در برنامه «خندوانه»، از ماجرای خواستگاری‌ از او در دوران راهنمایی سخن گفت.

تصویر ماجرای خواستگاری از بازیگر معروف کمدی در دوران راهنمایی

به گزارش سایت خبری پرسون، نعیمه نظام‌دوست، بازیگر تلویزیون، سینما و تئاتر، شامگاه گذشته، سه‌شنبه ۲۶ بهمن مهمان رامبد جوان در برنامه «خندوانه» شد.

او در بخشی از این برنامه با ذکر خاطره‌ای گفت: «سوم راهنمایی بودم، یک روز دیدم مادرم می‌گوید «نعیمه‌جان! بیا پایین» رفتم جلو و دیدم خانمی جلوی در است و می‌گوید ما خیلی از شما خوش‌مان آمده و می‌خواهیم به خواستگاری‌تان بیاییم. درس‌خوان نبودم ولی گفتم قصد ادامه تحصیل دارم. به پدرم هم گفتم به مامان بگو من قصد ازدواج ندارم. پدرم هم گفت پس هیچ خواستگاری نمی‌آید تا هروقت خودت بخواهی و تا الان هیچ خواستگاری نیامده است.»

نظام دوست ادامه داد: «ولی الان مادرم اصلا نمی‌گذارد از پیشش تکان بخورم و چون پدرم هم فوت کرده، خیلی به من وابسته است. بقیه خواهرهایم ازدواج کردند و توانستند فرار کنند چون معتقدم وابستگی این‌قدر زیاد واقعا خوب نیست.»

نعیمه نظام‌دوست از سال ۱۳۷۰ کار بازیگری را در گروه‌های تئاتر آزاد آغاز و سپس در مجموعه «نوروز ۷۲» بازی کرد. نظام‌دوست در سال ۱۳۷۳ با «ساعت خوش» به صورت حرفه‌ای وارد عرصه بازیگری شد.

منبع: خبرآنلاین

384631