«حسن سلطانی» گوینده پیشکسوت مهمان «پرنیان صدا»

جمعه بیست و نهم بهمن‌ماه هفدهمین قسمت از مجله تلویزیونی پرنیان صدا با اجرا و تهیه‌کنندگی «سعید توکل» ساعت 20 از شبکه 5 سیما پخش می شود.
تصویر «حسن سلطانی» گوینده پیشکسوت مهمان «پرنیان صدا»

به گزارش سایت خبری پرسون، «سعید توکل» مجری و تهیه‌کننده برنامه «پرنیان صدا» به خبرنگار ما گفت: در هفدهمین قسمت از این مجله تلویزیونی گوینده، مجری فاضل و پیشکسوت خبر صداوسیما «حسن سلطانی» مهمان ماست که طی سه بخش درخصوص پیوند و علاقه‌اش به رادیو، خاطرات شنیدنی 4 دهه فعالیت حرفه‌ای و یادی از همکاران قدیمی خبر با ما به گفت‌وگو خواهد نشست.

وی اضافه می کند: درحال و هوای ایام میلاد حضرت علی (ع) ترانه‌ای کمتر شنیده شده در ستایش مولاعلی با صدا و اجرای زنده‌یاد «عبدالوهاب شهیدی» ارائه و همچنین به تصویر کشیدن اعلام خبر لحظه تاریخی پیروزی انقلاب اسلامی در عصر روز 22 بهمن‌ماه 1357 توسط استاد «جمشید عدیلی» در رادیو از بخش‌های خاطرانگیز این بار پرنیان صدا خواهد بود.

به گفته «سعید توکل»، «از دفترچه خاطرات مینو خانم» عنوان بخش کوتاه نمایشی است که با بازی «مینو جبارزاده» و «منوچهر آذری» تقدیم بینندگان محترم می‌شود.

این تهیه کننده پیشکسوت با بیان این که قطعه آهنگین «گل خنده» با اجرای استاد «داوود حیدری» به همراه گروه کُرپخش خواهد شد عنوان می کند: پیام «تورج نصر» درخصوص نکات بهداشتی شرایط کرونایی و پخش سه لطیفه با نقش آفرینی اکبر مشکین، علی تابش، مهین دیهیم، مهین بزرگی، عباس مصدق و غلامحسین بهمنیار از جمله قسمت‌های دیدنی این هفته خواهد بود.

توکل تصریح می کند: چاشنی میان پرده‌های گرافیکی شاد با حضور هنرمندان صدا نیز، دیگر بخش‌های دیدنی این شماره پرنیان صدا را تشکیل می‌دهد.

به گفته وی هفدهمین شماره مسابقه «صدای ماندگار» طبق روال گذشته برگزار و برندگان مسابقه هفته قبل نیز معرفی و به سه نفر به قید قرعه جوایز نقدی اهدا خواهد شد.

384659