رادیو و تلویزیون

برای باخبر شدن از آخرین اخبار صدا و سیما و شبکه نمایش خانگی، سرویس فرهنگ و هنر پرسون را دنبال کنید.

مدیر شبکه نسیم در بازدید از پشت صحنه فصل جدید برنامه «چهل تیکه» اظهار کرد: جذب مخاطب نسل جدید پیچیدگی و ظرافت خاصی دارد که گروه تولید باید با ایجاد تنوع و ایده های نو، ضمن حفظ مخاطب پیگیر، متوجه سلایق و نگاه های دیگر هم باید باشند.
منوچهر والی زاده، مدیر دوبلاژ و گوینده پیشکسوت خواسته اش از رئیس سازمان صداوسیما این است: «جوانان با امید وارد دوبله می شوند هوای آنها را داشته باشید.»
بهروز رضوی جمعه شب مهمان برنامه «رخ به رخ» از شبکه دو سیما بود. هنرمندی که صدای ۷۴ ساله‌اش برای چند نسل خاطره‌ساز بوده و همچنان قوت و غنای یک حنجره طلایی را حفظ کرده است.
شب داریوش فرهنگ با سخنرانی سینماگران چون محسن امیر یوسفی، مهدی هاشمی، مسعود کرامتی، احمد امینی و.... برگزار شد و همچنین ابراز امیدواری شد که امشب ، شبی برای آغاز دوباره فعالیت های سینمایی این کارگردان باشد.
در قسمت امشب «سریالیست» پدرام کریمی میزبان کارگردان و بازیگران سری قدیم و جدید «روزگار جوانی» است و امیرمحمد زند نیز پرونده سریال‌های کارآفرینی را در برنامه باز می کند.
دو کمپانی با هم متحد شده‌اند تا سریالی درباره فساد ۵ میلیارد دلاری در مالزی که با اقتباس از یک کتاب پرفروش ساخته می‌شود را به تلویزیون ببرند.
فیلم کوتاه «تخت آبی» به کارگردانی علیرضا کاظمی پور در پنجمین دوره از جشنواره Short Long World آرژانتین موفق به دریافت جایزه بهترین فیلم کوتاه بخش بین الملل این رویدادشد.
مستند «شور شیرین» گردشگری نمک و نمک درمانی در استان سمنان را به مخاطبان اردو زبان شبکه سحر معرفی می کند..
سکانس‌های برگزیده و برتر فیلم‌های روآن سباستین اتکینسون معروف به مستربین، بازیگر، کمدین و فیلم‌نامه‌نویس اهل بریتانیا این هفته پنجشنبه، چهارم آذر ماه در برنامه «کمدین» شبکه پنج سیما نمایش داده می‌شود.
فیلم کوتاه «کندو» به کارگردانی مشترک مصطفی داوطلب و طاهره شعبانیان پس از اتمام فیلمبرداری، روی میز تدوین قرار گرفت.
مستند «جام عکاسی» به تهیه کنندگی و کارگردانی ابوالفضل توکلی پرتره‌ای از محمد گل جامجو عکاس پیشکسوت است که چهارشنبه ۳ آذر از شبکه مستند پخش می‌شود.