«کوین کاستنر» مستند می‌سازد

سریالی مستند با تمرکز بر زندگی مردم اندونزی توسط کوین کاستنر ساخته می‌شود.

تصویر «کوین کاستنر» مستند می‌سازد

به گزارش سایت خبری پرسون، به نقل از ورایتی، کوین کاستنر قصد دارد تا سریالی مستند درباره سنت‌ها و قوانین جوامع اندونزیایی در سراسر جهان بسازد.

این سریال با عنوان «به پیش» در هر اپیزود به یک جامعه خاص از مردم اندونزی سر می‌زند و به چگونگی زندگی مردم، سرزمین و فرهنگ این جامعه بومی با توجه به تهدیدهای جدی مانند تغییرات آب و هوایی، مسایل تجاری و پاندمی می‌پردازد.

عنوان سریال با الهام از یک مستند کوتاه به همین نام ساخته کال گلندنینگ انتخاب شده که در فیلمش به زندگی شکارچیان عقاب قزاق در کوه‌های آلتای در مغولستان پرداخته بود. گلندنینگ قرار است تهیه‌کننده اجرایی این سریال در کنار کاستنر باشد.

گفته شده این مستند تصویرگر خانواده و زندگی اجتماعی است و در عین حال به تنوع فرهنگی این جوامع که بسیاری از آنها در خطر نابودی قرار دارند تمرکز می‌کند.

کوین کاستنر که کارگردان و بازیگر سینما و تلویزیون و تهیه‌کننده است ساخت مستندهای دیگری را در کارنامه دارد که «۵۰۰ ملت» در سال ۱۹۹۵ در ۸ قسمت از جمله آنها بوده است.

وی که با سریال «یلواستون» که از سال ۲۰۱۸ در تلویزیون اکران شده حسابی درخشیده، همچنین در حال کارگردانی وسترنی تاریخی با عنوان «افق» است که با ساخت آن تقریباً پس از ۲۰ سال دوباره پشت دوربین قرار گرفته است.

385673