رادیو و تلویزیون

برای باخبر شدن از آخرین اخبار صدا و سیما و شبکه نمایش خانگی، سرویس فرهنگ و هنر پرسون را دنبال کنید.

این روز‌ها بین الناز، هوتن و پریناز دقیقا چه می‌گذرد؟

ماجرای ازدواج هوتن شکیبا!

الناز شاکردوست و هوتن شکیبا که این روز‌ها در فیلم‌های ابلق و تی‌تی دوباره با هم هم‌بازی هستند حواشی زیادی در فضای مجازی به وجود اورده و خبرساز شدند.

محسن سوهانی مدیر رادیو نمایش از اختصاص یک برنامه رادیویی یک ساعته تحت عنوان «تئاتر شهر» از محل مجموعه تئاتر شهر به عنوان شاخص ترین مکان هنرهای نمایشی کشور خبر داد.

نگاهی به تقریظ اخیر مقام معظم رهبری بر کتاب «مهاجر سرزمین آفتاب» با موضوع خاطرات سبا بابایی ـ مادر ژاپنی شهید بابابی ـ حاکی از تاکید ایشان بر ساخت اثری نمایشی درباره‌ی نقش ماندگار و مؤثر زن در جامعه و تاریخ با محوریت قرار دادن این شخصیت برجسته تاریخ انقلاب است.
فیلم کوتاه «سفر» به نویسندگی و کارگردانی سمانه قربانی کیائی به مرحله تدوین رسید.

فرهاد جم می گوید: بعد از ساخت یک بخش از سریال همسران، تهیه کننده های این سریال به نتیجه رسیدند تا فردوس کاویانی جایگزین غلامحسین لطفی شود.

مجموعه مستند «یک ملت، یک ضربان» به کارگردانی محمدحسن یادگاری تولید جدید شبکه مستند تاریخچه فوتبال ایران از زمان ظهور تا عصر معاصر را روایت کرده است و نخستین قسمت آن پنجشنبه ۱۰ شهریور ساعت ۲۰ از این شبکه پخش می‌شود.
سید جواد هاشمی بازیگر «نقش شهید رجایی» گفت: من ۳۲ بار در فیلم و سریال‌های مختلف شهید شدم، اما فقط دوبار نقش شهید واقعی را بازی کردم.

رادیو صبا در فراخوانی جدید مخاطبانش را به بازیگری و اجرای طنزهای رادیویی دعوت کرد.