رادیو و تلویزیون

برای باخبر شدن از آخرین اخبار صدا و سیما و شبکه نمایش خانگی، سرویس فرهنگ و هنر پرسون را دنبال کنید.

دیدار مسجد سلیمان ـ استقلال از رقابت‌های لیگ‌ برتر و دو بازی از رقابت‌های سری آ ایتالیا از شبکه سه و ورزش سیما امروز (هشتم شهریورماه) پخش می‌شوند.

مستند"دلدادگان" با محوریت گفتگو با زائران سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) و به تصویر کشیدن معجزات و نشانه های حسینی، در روزهای پایانی ماه صفر تقدیم نگاه مخاطبان می شود.
با حضور خانواده شهید باهنر و جمعی از مدیران صدا و سیما

تقدیر از سازندگان «راز ناتمام»

خانواده شهید باهنر به همراه جمعی از مدیران صدا و سیما از سازندگان عوامل «راز ناتمام» تقدیر کردند.
انتشار تصاویری جدید از چهره هما خاکپاش بازیگر زن پیشکسوت و مشهور سینما و تلویزیون ایران و تغییرات ظاهری او به سوژه کاربران فضای مجازی بدل شد.
مستند «مستوران» که روایت افرادی است که در سازمان آرامستان فعالیت می‌کنند و به دلیل شغل خاصی که دارند، مورد بی‌مهری قرار می‌گیرند، شب گذشته از شبکه مستند پخش شد.

انتشار تصویری از گریم جدید محسن تنابنده بازیگر مشهور سینما و تلویزیون و تغییر قیافه عجیبش به سوژه کاربران فضای مجازی بدل شده است.

«شهرک کلیله و دمنه» از آن دست پروژه‌های شبکه نمایش خانگی است که از همان ابتدا با دشواری‌هایی برای پخش مواجه شد. چندباری خبر توقف پخش این سریال منتشر شد و در نهایت هم نیمه‌کاره رها شد.
پارسا پیروزفر در سی‌امین سال حضور حرفه‌ای خود، روز‌های شکوهمندی را شاهد است؛ یک فیلم پرفروش را در سینما‌ها دارد و پلتفرم‌های اینترنتی را نیز با «یاغی» به تسخیر خود درآورده است.
پس از ۱۸ روز در آی سی یو

آخرین وضعیت بازیگر پیش‌کسوت

یلدا کسبی درباره آخرین وضعیت پدرش توضیحاتی داد و گفت: پدرم روز شنبه ـ پنجم شهریور ماه ـ پس از ۱۸ روز بستری شدن در بخش آی سی یو بیمارستان عرفان به منزل منتقل شد.

گفت و گو با ژرژ پطروسی یکی از پیشکسوتان دوبله ایران را بخوانید.
فیلمنامه مینی سریال «ترور» که قرار است روایتی از ترور نافرجام سردار حاج قاسم سلیمانی باشد، با همکاری سیروس مقدم در حال بازنویسی است.

از تلویزیون و رادیو

پخش بسکتبال ایران ـ استرالیا

دیدار دو تیم بسکتبال ایران و استرالیا را در رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۳، امروز(هففتم شهریور ماه) به صورت زنده از شبکه رادیویی ورزش و شبکه ورزش سیما پخش می شوند.

در برنامه به خانه بر می گردیم

رونمایی از کتاب «مهاجر سرزمین آفتاب»

برنامه به خانه بر می گردیم امروز دوشنبه 7 شهریورماه ساعت 16:30 از کتاب " مهاجر سرزمین آفتاب" رونمایی خواهد کرد. 
انتشار تصاویر بدون حجاب از نیوشا مدبر، بازیگر سینما و تلویزیون که در سریال «کیمیا» نیز نقش آفرینی کرده بود در کشور ترکیه به سوژه کاربران فضای مجازی بدل شده است.

فیلمبرداری فیلم کوتاه «اینجا خونمونه» با نگاهی به معضلی اجتماعی به پایان رسید و به زودی آماده حضور در جشنواره‌های بین المللی خواهد شد.