رادیو و تلویزیون

برای باخبر شدن از آخرین اخبار صدا و سیما و شبکه نمایش خانگی، سرویس فرهنگ و هنر پرسون را دنبال کنید.

ثریا قاسمی بازیگر سینما و تلویزیون ایران نوشت: به هیچ عنوان کشف حجاب نکرده‌ام و در تهران هستم.

بعد از شبنم فرشادجو و کتایون ریاحی، شیوا ابراهیمی، بازیگر سینما و تلویزیون ایران هم در اعتراض به مرگ مهسا امینی، برخلاف قوانین کشور حجاب خود را برداشت.

بستری در بخش آی‌سی‌یو بیمارستان

حال وخیم «امین تارخ»

مسعود کرامتی از بستگان امین تارخ بازیگر سینما عنوان کرد که این بازیگر به دلیل سکته قلبی در بخش آی‌سی‌یو بیمارستان بستری است.
ایرانیان امسال جشنواره مهم ونیز را از آن خود کرده اند، چند روز پیش درباره لیلا حاتمی و تیپ و استایل‌اش در این جشنواره خواندید و امروز می‌خواهیم از هومن سیدی برای‌تان بگوییم.
درحالی که همه مردم و مقامات نظام از فوت یکی از هموطنانمان متأسف شده و نهادهای مربوطه نیز در پی بررسی جوانب مختلف آن هستند، تعدادی از بازیگرهای از رده خارج از این فرصت برای خودنمایی استفاده کرده‌اند.
شهاب حسینی در آخرین گفتگویی که با بنیاد سینمایی فارابی در مراسمی با عنوان «سینماتکیه» انجام داده است، از آرزوی سینمایی‌اش پرده برداشت.


مهران مدیری این روزها چند سریال و فیلم آماده پخش دارد و با آماده شدن چند قسمتِ دیگر از برنامه «دورهمی» مهران مدیری قرار است با این برنامه بعد از محرم و صفر به آنتن برگردد و احتمالا تا پایان سال پخش آن ادامه پیدا کند.
سریال «جفری دامر» روایت داستان هولناک‌ترین قاتل زنجیره‌ای آمریکا که یک دهه مردم این کشور را با ترس مواجه ساخت، از نگاه هیجان‌انگیز «ایوان پیترز» آماده پخش شد.

احتمالا بازی «لئوناردو دی‌کاپریو» در فصل‌ بعدی «بازی مرکب»

یک خبر هیجان انگیز درباره «بازی مرکب»

«هوانگ دونگ-هیوک» کارگردان Squid Game می‌گوید دی‌کاپریو ممکن است به فصل دوم «بازی مرکب» که در سال ۲۰۲۴ پخش خواهد شد، ملحق شود.


در روزهای پایانی ماه صفر

آغاز سریال «شب آخر»

اولین قسمت سریال جدید و ده قسمتی «شب آخر» به کارگردانی مهسا فتحعلی و تهیه کنندگی رضا علیپور یکشنبه ۲۷ شهریورماه ساعت ۱۱ صبح از شبکه پنج سیما تقدیم نگاه مخاطبان می شود.