«دیو و ماه پیشونی» به خانه ها آمد

از صبح امروز سریال «دیو و ماه پیشونی» در شبکه نمایش خانگی توزیع شد.

تصویر «دیو و ماه پیشونی» به خانه ها آمد

به گزارش سایت خبری پرسون، به نقل از روابط عمومی سریال، دیو و ماه پیشونی، تازه‌ترین اثر کودک و نوجوان نمایش خانگی است که به صورت هفتگی از فیلیمو و سایر پلتفرم‌های نمایش خانگی منتشر می‌شود.

این سریال به کارگردانی حسین قناعت، تهیه‌کنندگی مهدی یاری و نویسندگی مهرداد کوروش نیا در ژانر فانتزی و با تکیه بر افسانه‌های کهن ایران ساخته شده است.

دیو و ماه پیشونی، داستان زندگی کیمیاگری با دختر شش‌ساله‌اش شهربانو و همسر باردارش پرنیان را به تصویر کشیده، که در زیرزمین خانه‌اش یک آزمایشگاه دارد و به تولید اکسیر مشغول است و ناگهان یک روز در اثر کشف چند اکسیر جدید، توسط فردی ناشناس، طلسم می‌شود…

علی صادقی، لیلا اوتادی، رامین ناصر نصیر، ستایش موسوی، حسن پورشیرازی، نگین معتضدی، بهراد خرازی، رابعه اسکویی، میرطاهر مظلومی، افسانه بایگان، الهام جدی، عسل قرایی، احمدرضا اسعدی، رضا شفیعی جم، سیاوش چراغی، اصغر سمسارزاده، خشایار راد، الهه محمودی، آتش تقی پور، عباس محبوب و علی کاظمی در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند.

دیو و ماه پیشونی، محصول موسسه سرو رسانه پارسیان است که پیش از این نیز سریال هشتگ خاله سوسکه را برای گروه سنی کودک و نوجوان تولید کرده بود.

پخش این سریال، از سه شنبه ۱۶ اسفندماه آغاز شده است و در ۱۵ قسمت به پخش می‌رسد.

466370