ویژه‌برنامه «مهر مهدوی» در رادیو جوان

به مناسبت میلاد امام زمان(عج) شبکه رادیویی جوان ویژه‌برنامه‌های «مهر مهدوی»، «روز ماه»، «حالا شادی» را روی آنتن می‌برد.
تصویر ویژه‌برنامه «مهر مهدوی» در رادیو جوان

به گزارش سایت خبری پرسون، حامد قزلو مدیر گروه طرح و برنامه‌ریزی رادیو جوان درباره برنامه‌های ویژه ایام نیمه شعبان که از امشب ۱۶ اسفند روی آنتن می‌رود به خبرنگار مهر بیان کرد: در برنامه «مهر مهدوی» قرار بر این است با برنامه‌های شادی که در نظر گرفته شده، دل کودکان کار شاد شود و روحیه به آنها بدهند.

وی اضافه کرد: همچنین قرار بر این است، مسابقه و جُنگ برپا شود که همه اینها میدانی و در قالب مستند خواهد بود. در کنار برگزاری این برنامه‌های شورانگیز، نشاطی هم به بچه‌ها داده می‌شود و هدیه‌ای هم برای این بچه‌ها در نظر گرفته شده است. از آنها در مورد مهدویت و امام زمان سوال می‌کنند تا ببینند که نظرشان چیست و چه تاثیری بر روی زندگیشان داشته است. ویژه برنامه «مهر مهدوی» به تهیه کنندگی قاسم اورنگی روی موج اف ام ۸۸ مگاهرتز از شبکه رادیویی جوان پخش خواهد شد.

قزلو با اشاره به دیگر برنامه این شبکه بیان کرد: برنامه «حالا شادی» یک برنامه جُنگ و تفریحی است، در این برنامه مردم با توجه به موضوع نیمه شعبان با برنامه تماس می‌گیرند، پیامک می‌دهند و برنامه مخاطب محور خواهد بود. در این برنامه صدایی که توسط شنوندگان ارسال می‌شود، به صورت زنده پخش می‌شود و در کنار این برنامه شاد و مفرح، آیتم‌های کمدی، طنز هم پخش خواهد شد.

وی اضافه کرد: همچنین این برنامه بخش‌های نمایشی و پخش موسیقی‌های شاد هم دارد که مرتبط به ایام نیمه شعبان خواهد بود. در بخش دیگر، اتفاقات روزمره که بین خانواده‌ها یعنی پدر، مادر، فرزند رخ می‌دهد و این اتفاقات به نوعی با میلاد امام زمان (عج) قرار است پیوند داشته باشد، این بخش از برنامه در فضای شیرینی فروشی اتفاق خواهد افتاد و رویدادهای جالبی را شاهد خواهیم بود.

قزلو با معرفی عوامل برنامه عنوان کرد: این برنامه به تهیه‌کنندگی الهه سلحشور و به سردبیری مژده طهرانی نیا، با بازیگری امیر عضد و مصطفی خواجه حسینی از شبکه رادیویی جوان پخش خواهد شد.

وی از ویژه برنامه «روز ماه» یاد کرد و گفت: این برنامه دارای ۲ قسمت است، برنامه اول در شب میلاد یعنی امروز ۱۶ اسفند ساعت ۱۹ پخش می‌شود که در قالب مجله و مستند خواهد بود، در این برنامه به نقش امید و انتظار امام زمان (عج) به‌عنوان منجی عالم بشریت خواهیم پرداخت. شاعرانی از جمله حمیدرضا برقعی و حسین متولیان هم در برنامه حضور خواهند یافت که با آنها به گپ و گفت می‌پردازیم.

مدیر گروه طرح و برنامه‌ریزی رادیو جوان در پایان گفت: در قسمت دوم «روز ماه» که فردا هم ساعت ۱۹ پخش می‌شود قرار است از شنوندگان پرسیده شود که «اگر شما مدیر مسئول روزنامه بودید، تیترتان برای ظهور امام زمان (عج) چه خواهد بود» و پاسخ شنوندگان در برنامه پخش می‌شود. موضوع دیگر اینکه از شنوندگان پرسیده خواهد شد «شادترین روز زندگیشان چه روزی بوده است» و این برنامه با تعامل شنوندگان پیش خواهد رفت.

برنامه «روز ماه» به تهیه کنندگی زهره عبدالرحیم و به اجرای محدثه صارمی روی موج اف ام ردیف ۸۸ مگاهرتز از شبکه رادیویی جوان پخش خواهد شد.

منبع: مهر

466429