رادیو و تلویزیون

برای باخبر شدن از آخرین اخبار صدا و سیما و شبکه نمایش خانگی، سرویس فرهنگ و هنر پرسون را دنبال کنید.

حضور پر رنگ هنرمندان، ورزشکاران و حتی چهره‌های معروف شبکه‌های اجتماعی در آثار تبلیغاتی نشان از این دارد که علاقه‌ و کشش به این در باغ سبز همه‌گیرتر از گذشته بوده و قطع به یقین مخاطرات آن پیش رو است.

موکب تلویزیونی افق با دعوت از خانواده شهدا، مسئولین دست اندرکار اربعین و برخی از جاماندگان پیاده‌روی اربعین حسینی روی آنتن می‌رود.

گفت و گو با «سیدجواد هاشمی»، بازیگر سریال «راز ناتمام»

آثار تولیدی در شأن شهید رجایی نیست

سیدجواد هاشمی که بیش از سی‌بار نقش شهدای مختلف را بازی کرده است اکنون برای سومین‌بار در حال ایفای نقش شهید رجایی در سریال «راز ناتمام» است که در ادامه گفت و گوی من را با وی می خوانید.
اپیزود "کنترل" از مجموعه شاید برای شما هم اتفاق بیفتد به تهیه کنندگی اکبر تحویلیان جمعه 25شهریورماه ساعت 19 از قاب شبکه پنج سیما تماشایی می شود. 
دو قسمت این هفته ببینید؛ فعلا کفایت مذاکرات!

جیران آزاد شد؛ بدون یک ریال خسارت

احسان جوانمرد نویسنده سریال جیران در واکنش به رفع توقیف این سریال متنی را در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت.

با پایان فصل آخر برنامه «خندوانه» و خداحافظی مبهم رامبد جوان و عوامل از بینندگان، حالا این روزها «جناب خان» دلتنگ مردم است. هر چند زمزمه‌های حضور او در یک برنامه جام جهانی مطرح است اما باید دید سرنوشت این عروسک در نهایت به کجا ختم می‌شود.

خبر خوش برای علاقمندان

«جیران» رفع توقیف شد

با دستور مقام قضایی، سریال جیران رفع توقیف شد.
به مناسبت اربعین حسینی

درمان رایگان توسط پزشکان یک برنامه

همزمان با فرا رسیدن اربعین سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) پزشکان برنامه به خانه برمی گردیم با حضور در منطقه هجده تهران شهروندان عزیز را به صورت رایگان ویزیت و درمان می کنند.
چالش بازیگری طنز «رادیو صبا» برای جذب بازیگر طنز در ساختمان شهدای رادیو برگزار شد و بازیگران جدید این جُنگ قرار است به زودی معرفی شوند.

«مازیار لرستانی» بازیگر نام آشنای سینما و تلویزیون می‌گوید که بازگشتِ او به فضایِ سینما و تلویزیون و هر مدیومِ دیگر، منوط به گذراندن مراحل احراز قانونی هویت جدیدش دارد.