اصفهان

شهردار شهرضا با اشاره به عدم پرداخت عوارض آلایندگی به شهرداری‌های استان اصفهان گفت: عوارض آلایندگی قصه پر غصه‌ای است که از دی ماه 1400 تاکنون پرداخت نشده و حقوق حقه مردم توسط دستگاه‌های مسوول تضعیف شده است.
مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گفت: باشگاه برای رعایت سقف بودجه دست به اقدامات بسیاری زد و اگر قرار است تیمی ادعا کند با رعایت سقف بودجه، ضررهایی به آن وارد شده، سپاهان است.
دکتر پوریا عادلی پزشک، سرطان شناس؛

اصفهان را استانداری شایسته باید

اصفهان ششمین استان پهناور و سومین استان پرجمعیت ایران قطب گردشگری و صنعت ایران است.
سرپرست دفتر فنی مدیریت تولیدات کک و مواد شیمیایی ذوب آهن گفت: اولین شاسی واگن خاموش کننده برای نخستین بار در ذوب آهن اصفهان ساخته شد و به این ترتیب بخشی دیگر از توانمندی تلاشگران ذوب آهنی در عرصه بومی‌سازی نمایان شد.
شهردار شهرضا با بیان اینکه بازار تاریخی شهرضا به عنوان یکی از پروژه‌های مهم و شاخص مرمت و بازسازی می‌شود، گفت: پیمانکار بازار مشخص شد و شهرداری تعهد داد یک سوم اعتبار مورد نیاز را اختصاص دهد تا با مشارکت میراث فرهنگی و بازاریان شاهد تکمیل و مرمت بازار تاریخی باشیم.
رییس مرکز پیش‌بینی و مُخاطرات جوی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: دمای هوای بیشتر مناطق استان از امروز(چهارشنبه) روند افزایشی دارد که تا پایان هفته جاری ادامه خواهد داشت.
خط‌کشی در بازار اصفهان یکی از اقداماتی است که نه تنها به حفظ حریم آن کمک می‌کند بلکه جلوی سد معبر برخی از کسبه متخلف را می‌گیرد و افزایش نظم و ایمنی در بازار را به‌همراه دارد.
رییس انجمن فولاد ایران گفت: برغم ظرفیت تولید سالیانه ۵۰ میلیون تُن فولاد در کشور، محدودیت‌ انرژی باعث شده است تولید واقعی حداکثر در حد۳۲ میلیون تن باقی بماند و این رقم امسال حتی به ۳۰ میلیون تُن نیز کاهش پیدا کند.
یک محقق مرکز تحقیقات جهاد کشاورزی اصفهان اعلام کرد: برای مقابله با بحران منابع آب و نیاز شدید به علوفه، کشت جو «قصیل» راهکاری مؤثری برای مدیریت بهینه آب در زراعت و تامین کمبود علوفه سیلویی کشور است.
سازمان آگهی های پرسون