اصفهان

شاخص کیفی هوای کلان‌شهر اصفهان بر اساس داده‌های ۱۳ ایستگاه سنجش فعال در ۲۴ ساعت منتهی به ساعت (۱۰:۳۰) صبح امروز با میانگین ۵۰ وضعیت پاک را نشان می‌دهد.
در گفتگو اختصاصی حجت‌الاسلام والمسلمین محمد رضا مشتاقیان با خبرنگار پرسون اصفهان مطرح شد:

دروغ گفتن گناه است، ولی روزه را باطل نمی کند!

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد رضا مشتاقیان گفت : دروغ گفتن گناه است ولی روزه را باطل نمی کند. تنها دروغ بستن به خدا و پیامبر و ائمه و حضرت زهرا سلام الله علیهم اجمعین است که علاوه بر گناه داشتن روزه را نیز باطل می کند.
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به افزایش 4 درصدی ترددها در سطح محورهای مواصلاتی استان از زمان شروع طرح نوروزی گفت: تصادفات منجر به فوت به میزان 67 درصد در این ایام کاهش یافته است.
ستاد مدیریت سیلاب وزارت نیرو با توجه به صدور هشدار سطح قرمز و نارنجی سازمان هواشناسی کشور در برخی استان‌ها مبنی بر پیش‌ بینی وقوع بارش‌های قابل توجه از روز دوشنبه ۲۸ اسفندماه ۱۴۰۲ تا پنجشنبه ۲ فروردین ۱۴۰۳، اطلاعیه‌ای‌ را صادر کرد.
معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان با اشاره به اقدامات انجام شده راستای تسهیل عبور و مرور در ایام تعطیلات نوروزی گفت: مجموعه این اقدامات بالغ بر ۲۲۰ میلیارد تومان هزینه داشته است.
مسؤول منطقه حفاظت شده قمصر و برزک گفت: اجزای ۵ راس کل وحشی و ۲ راس قوچ وحشی و ۲ راس بز وحشی و ۹ قطعه کبوتر وحشی کشف و شکارچی حرفه ای طی ۴۸ ساعت تلاش و گشت توسط یگان حفاظت محیط زیست شهرستان کاشان دستگیر شد.