اصفهان

وضعیت هوای اصفهان خطرناک می باشد

در اصفهان نمی شود نفس کشید

هوا امروز در سه منطقه اصفهان و شهر کاشان در وضعیت خطرناک آلودگی است.
رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی اصفهان با اشاره به صدور هشدار زرد گفت: از بعدازظهر دوشنبه تا روز پنجشنبه به سبب تداوم فعالیت سامانه همرفتی، وزش باد به نسبت شدید تا شدید، تندباد لحظه‌ای، توفان موقت و گرد و خاک محلی مناطق مختلف استان را در بر خواهد گرفت.
رسانه‌های اماراتی معتقدند رامین رضاییان فصل جدید را در لیگ این کشور به میدان خواهد رفت. گفته می‌شود الوصل جدی‌ترین گزینه رضاییان برای حضور در ادنوک‌لیگ است.
رئیس کمیسیون هوشمندسازی و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اتوبوس‌های تازه خریداری‌شده که در پارکینگ متوقف شده و وارد خطوط نشده است، گفت: کمبود راننده موجب شده است تا اتوبوس‌های جدید ناوگان اتوبوسرانی شهرداری این کلان‌شهر وارد خطوط نشود.
تیم فوتبال سپاهان با شکست مس رفسنجان برای پنجمین بار قهرمان جام جذفی کشور شود.
طلایی‌پوشان که پیش‌تر در سال‌های 1383، 1385، 1386 و 1392 به قهرمانی جام حذفی دست یافته بودند، در جایگاه سوم پُرافتخارترین تیم‌های تاریخ جام حذفی قرار گرفتند. استقلال با هفت عنوان قهرمانی و هفت نایب قهرمانی همچنان صدرنشین این جدول است و پرسپولیس با هفت قهرمانی و پنج نایب قهرمانی، در رتبه دوم ایستاده است.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: حریق در کارگاه مبل و انبار چوب واقع در خیابان امام خمینی ابتدای خیابان مینو بعد از ۲ ساعت اطفا شد.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: آینده من بستگی به بازی فردا ندارد و به کیفیت من بستگی دارد و طوری است که من می‌بینم، شاید برای برخی افراد کیفیت من به بازی فردا بستگی دارد که می‌توانم احترام بگذارم.
مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن گفت: حضور محمد ربیعی در ذوب‌آهن قطعی است، برای فصل آینده قول سهمیه آسیایی از ربیعی نگرفته‌ایم و فکر می‌کنم توان گرفتن سهمیه آسیایی برای فصل آینده نداریم.
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: با پیگیری استاندار اصفهان و مساعدت وزیر راه و شهرسازی مجوزات و مصوبات بهسازی آزادراه اصفهان_ کاشان اخذ شده و تا یک ماه آینده عملیات بهسازی این محور انجام خواهد شد.