اصفهان

مهمترین اخبار

مدیرکل تعزیرات حکومتی اصفهان گفت: واحدهای نانوایی سهمیه آرد دولتی و یارانه‌ای نوع یک فقط ملزم به عرضه نان در محل واحد صنفی به صورت مستقیم به مصرف کننده هستند و در صورت رعایت نکردن طبق قانون تعزیر می‌شوند.
در خیابان‌ها، چهارراه‌ها و پشت چراغ‌های قرمز، در وسایل حمل و نقل عمومی و سرتاسر شهر، کودکانی مشاهده می‌شوند که به جای مداد و دفتر، فال و اسفند در دست دارند و به جای یاد گرفتن مفهوم پول، به دنبال دریافت آن هستند.
رئیس کمیسیون هوشمندسازی و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: فروریزش زمین در این کلان‌شهر به هیچ‌وجه به پدیده فرونشست ارتباطی ندارد و حاصل فرسودگی شبکه آب و فاضلاب و عمر زیاد آن است.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: دیواری به طول حدود ۱۰ متر و ۹ متر ارتفاع مربوط به یک خانه تاریخی در بازار بزرگ اصفهان، بازار نیم آور، سرای حاج کریم ریزش کرد.
مدیرکل درآمد شهرداری اصفهان و مشاور شهردار در حوزه اقتصادی و مشارکت‌های مردمی ضمن تشریح جزییات بسته تشویقی مالی ساخت‌وساز گفت: مهلت استفاده از این بسته تا شهریور ۱۴۰۳ است.
جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف محموله 50 میلیاردی تجهیزات پزشکی قاچاق توسط ماموران ایست و بازرسی شهید" امامی" فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا خبر داد.
نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: از هزار پروژه سال جاری شهرداری این کلان‌شهر، حدود ۵۰۰ پروژه فعال، ۲۵۰ پروژه در مرحله طراحی و برگزاری تشریفات قانونی برای انتخاب پیمانکار و حدود ۲۵۰ پروژه در مرحله تهیه طرح و تکمیل تملک است.
مدیرکل تعزیرات حکومتی اصفهان با اشاره به رسیدگی به پرونده تقلب در فروش گوشت گاو و گوساله غیر بهداشتی گفت: ۲ هزار کیلوگرم گوشت توقیفی غیر بهداشتی در اصفهان کشف و معدوم شد.