آذربایجان شرقی

مهمترین اخبار

سازمان حمل‌ونقل ریلی شهرداری تبریز بیان کرد: امروز در خیابان عباسی تبریز فوم‌های ویژه حفاری تونل مترو از خیابان بیرون زد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی از جریمه ۲ میلیارد و ۸۰۱ میلیون ریالی قاچاقچی لوازم یدکی در شهرستان مرند خبر داد.
استاندار آذربایجان شرقی:

زبان نسل جوان، زبان هنر است

استاندار آذربایجان شرقی گفت: زبان نسل جوان، زبان هنر است زیرا همه به فضای مجازی کوچ‌کرده اند و برگزارکنندگان جشنواره رسانه ای ابوذر نیز باید به آن توجه کنند.
آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: به علت بارش برف، برودت هوا و لغزندگی معابر، مدارس ابتدایی شهری و روستایی نوبت بعد از ظهر در بستان آباد تعطیل می باشد.
سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی گفت: بعدازظهر پنجشنبه، ۱۹ بهمن، مراسم مهمانی لاله‌ها در تبریز برگزار خواهد شد و همان روز با برگزاری مراسم جداگانه ای در آرامستان ارامنه تبریز، از مقام شهدای ادیان توحیدی تجلیل به عمل خواهد آمد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، از پیش بینی حضور بیش از ۱۲ هزار نفر از مردم مؤمن استان در مراسم اعتکاف امسال خبر داد و گفت: ۱۴۵ مسجد در شهرستان‌های آذربایجان شرقی میزبان معتکفین خواهند بود.
سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی:

توانمندسازی روستاهای حریم رود ارس از اولویت‌های استان محسوب می‌شود

سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی گفت: توانمندسازی و ارتقای درآمد ساکنان حاشیه رود ارس، از اولویت‌های برنامه ریزی استان محسوب می‌شود.
رییس اداره آموزش و پژوهش و مشارکت های مردمی حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی گفت: خانه محیط زیست در کنار خانه های هلال مستقر در مرکز آموزشی جمعیت هلال احمر استان با نام خانه هلال تخصصی محیط زیست شهید وحید نومی گلزار افتتاح شد.
شهردار تبریز گفت: پروژه فیبر نوری از سال گذشته شروع شده و در دو فاز انجام می گیرد و مالکیت این پروژه در اختیار شهرداری می باشد.
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی گفت: 1088 حلقه چاه غیرمجاز در استان مسدود شده و تا پایان آذرماه ٣١6 حلقه چاه غیرمجاز جدید در حال حفاری شناسایی و از ادامه حفاری آن‌ها ممانعت به‌عمل می آید.
مشاور استاندار آذربایجان شرقی در امور زنان و خانواده گفت: آذربایجان شرقی سومین استان پیر کشور است و ۱۲ درصد جمعیت استان، سالمند هستند.
رییس بنیاد ایرانشناسی کشور در یادواره شهدای تبریز گفت: دشمن از مدیران ضعیف کشور و نداشتن تدبیر در برنامه‌های اقتصادی جهت ضربه به نظام استفاده می کند.