آذربایجان شرقی

مربی تراکتور پیش از بازی با ملوان:

پس از بردهای متوالی، شرایط تیم خیلی بهتر شده است

محمد نصرتی در نشست خبری پیش از بازی با ملوان بندرانزلی، اظهار داشت: پس از بردهای متوالی، شرایط تیم خیلی بهتر شده و به دنبال انجام بازی باکیفیت هستیم تا دست پر به تبریز بازگردیم.
مدیرحفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی خبر داد؛

توصیه به کشاورزان برای مقابله با موش های مهاجم

مدیرحفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: با توجه به اینکه هدف از مبارزه با موش‌ها حذف کامل این جونده از طبیعت نیست، مزارع و باغات کشاورزی باید برای بررسی وضعیت جانور و تراکم آن مورد بازدیدهای کافی و مستمر قرار گیرند.
کارشناس سازمان هواشناسی کشور گفت: از روز جمعه سامانه بارشی جدید به‌تدریج به کشور نفوذ می‌کند. بدین‌ترتیب، در برخی از نقاط مختلف شمال غرب، غرب، جنوب غرب، استان‌های واقع در دامنه زاگرس مرکزی و در اواخر ساعات جمعه سامانه بارشی به استان‌های دامنه جنوبی البرز می‌رسد.
کارآگاهان جنایی ضمن بررسی دقیق صحنه با اقدامات فنی و اطلاعاتی و از طریق مالک یک دستگاه خودرو که در صحنه جرم حضور داشته، عامل قتل نوزاد را که مادر وی بوده است شناسایی و در کمترین زمان ممکن در مخفیگاهش دستگیر کردند و او به قتل نوزادش اعتراف کرد.
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در واکنش به گلایه اهالی منطقه به تبدیل قلعه تاریخی یالدور( مانداگارانا) مرند به پاتوق معتادان و سگ‌های ولگرد گفت: ساماندهی این مجموعه تاریخی هرچه‌ سریع‌تر آغاز شود.
وزیر میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی به منظور بازدید از ظرفیت‌ها و پروژه‌های تاریخی-گردشگری استان آذربایجان‌شرقی وارد تبریز شد.
رییس گروه پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌شرقی گفت: در سه روز آینده با توجه به سکون و پایداری نسبی جو، انباشت آلاینده‌های جوی در شهرهای پرجمعیت استان به ویژه تبریز تداوم دارد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان شرقی گفت: اکنون ۸۰ هزار خانوار استان زیر پوشش این مجموعه است و یازده هزار نفر نیز توانمند شده به مرحله خودکفایی رسیدند و به این ترتیب از حمایت کمیته امداد خارج شدند.
در ادامه سفرهای استانی با هدف بررسی میدانی شرایط ارائه خدمات به بیمه‌شدگان؛

مدیرعامل تأمین‌اجتماعی در چهل‌وهشتمین سفر استانی وارد استان آذربایجان‌شرقی شد

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی به‌همراه هیئتی از معاونان و مدیران این سازمان، در چهل‌وهشتمین سفر استانی؛ امروز چهارشنبه دهم آبان ماه برای نظارت میدانی بر شرایط ارائه خدمات به بیمه‌شدگان و بازنشستگان و نیز بررسی وضعیت طرح‌های عمرانی تأمین‌اجتماعی، وارد استان آذربایجان‌شرقی و شهر تبریز شد.
در جریان ۴۸ امین سفر استانی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی انجام شد؛

بازدید مدیران سازمان تأمین‌اجتماعی از بیمارستان 29 بهمن و شعبه 5 تبریز

معاون برنامه‌ریزی، مالی و پشتیبانی و برنامه‌ریزی و معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌های سازمان تأمین‌اجتماعی، به همراه مشاور مدیرعامل و مدیرکل روابط‌ عمومی این سازمان و مدیران درمان و بیمه استان از بیمارستان 29 بهمن تبریز و شعبه 5 تأمین‌اجتماعی تبریز و روند ارائه خدمات به بیمه‌شدگان در این مراکز بازدید کردند.
یادگیری مهارت‌های اجتماعی و ایجاد زمینه‌های مناسب برای تحصیل و داشتن شغل مناسب به حضور پررنگ آنها در جامعه ‌و کاستن مشکلات اجتماعی منجر می شود، در این میان برخی از سازمان‌های دولتی و غیردولتی از جمله سازمان بهزیستی و شهرداری‌ها موظف به ایجاد برخی امکانات اولیه رفاهی برای معلولان نابینا بوده و بهزیستی نیز موظف است جذب نابینایانی که تخصص و مهارت لازم را دارند در دستگاه های دولتی پیگیری کند.