آذربایجان شرقی

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی:

دستگیری سارق خانه باغ‌ها در بناب

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی گفت: مأموران با انجام اقدام هوشمندانه و گشت زنی‌های هدفمند، موفق شدند سارق حرفه ای خانه باغ ها در بناب با ۲۷ فقره سرقت را شناسایی و دستگیر کنند.
رئیس گروه پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان با بیان اینکه تندبادهای لحظه‌ای به طور موقت در آذربایجان‌شرقی فعالیت خواهند کرد، گفت: از اواسط هفته جاری سامانه‌ی بارشی فعال وارد استان می‌شود.
سرپرست سازمان میادین تبریز اعلام کرد: ماهی قرمز غیر بومی بوده و ممکن است با ورود به طبیعت به گونه ای مهاجم تبدیل و عرصه را برای گونه های بومی تنگ کند، لذا این سازمان نیز امسال هیچ مجوزی برای فروش این ماهی در مراکز عرضه و معابر شهر صادر نخواهد کرد.
رئیس سازمان صمت آذربایجان شرقی خبر داد؛

شروع به فعالیت مجدد واحد تولیدی بعد از سال‌ها تعطیلی

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی از احیای یک واحد تولیدی بعد از 6 سال ها تعطیلی به دلیل اختلافات بانکی با ورود دستگاه قضایی خبر داد و گفت: این واحد تولیدی در حال حاضر با ۲۵ درصد ظرفیت در حال فعالیت است
مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی آذربایجان شرقی از پلمب ۲ دفتر خدمات مسافرتی در تبریز به دلیل عدم رعایت مقررات، نداشتن مجوز ثبت نام تور و عدم حضور مدیر فنی خبر داد.
معاون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه راهداران از شب گذشته تاکنون به ۳۲ خودرو گرفتار در برف و کولاک در جاده های استان امدادرسانی کرده اند، ادامه داد: در بارش های سه روز گذشته ۹ هزار و ۲۲۴ کیلومتر-باند از راه های استان برف روبی و برای جلوگیری از لغزندگی جاده ها، ۲ هزار و ۹۰۳ تن نمک و شن پاشی شده است.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌شرقی خبرداد؛

نقش کتابخانه های عمومی در ارتقای سواد اجتماعی و تحصیلی کودکان و نوجوانان

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌شرقی گفت: ترویج فرهنگ مطالعه و تقویت هم نشینی کودکان با کتاب کلید تربیت نسل آگاه برای آینده است.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی:

سپاه یکی از محبوب ترین نهادهای نظامی دنیاست

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: اقدام اروپا بخشی از جنگ ترکیبی است و قطعاً نمی‌توانند خللی در روند پیشرفت سپاه ایجاد کنند.