مناطق آزاد

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های مربوط به مناطق ازاد و تجاری ایران را در سایت پرسون بخوانید.

معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، ایجاد زیرساخت ها و چگونگی سرمایه گذاری و تسهیل گری جامعه محور را لازمه تبدیل شدن منطقه آزاد کیش به معین مهارت ملی عنوان کرد.

برقراری ارتباط تجار، تولیدکننده‌ها و فعالان اقتصادی چابهار با سه میلیون از صنایع کوچک، متوسط و بزرگ دنیا تنها یکی از مزایای عضویت این خطه از سواحل مکُران در سازمان جهانی مناطق آزاد خواهد بود.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان و مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی، از پهلوگیری 32 فروند شناور حامل کالای اساسی در اسکله‌های اختصاصی بندر شهید رجایی و رشد 40 درصدی تخلیه کالای اساسی در این بندر از ابتدای امسال تا روز چهارم شهریور نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

علی درویش پور در بازدید از 3 پروژه حوزه نفت و انرژی جزیره تاکید کرد؛

ایجاد ارزش افزوده با هدف توسعه صادرات فرآورده های نفتی در قشم

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در ادامه بازدیدهای میدانی خود از طرح ها و پروژه های اقتصادی منطقه از سه مجموعه فعال حوزه نفت و انرژی جزیره قشم بازدید کرد.

2 طرح اداری و گردشگری همزمان با اولین روز از هفته دولت با حضور دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در این منطقه کلنگ زنی شد.

سرپرست مدیریت امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم خبر داد؛

افزایش سرانه رفاهی در قشم با ساخت سه بوستان محله‌ای

سرپرست مدیریت امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم از ساخت سه بوستان در شهرک‌های قشم با اعتباری نزدیک به 14 میلیارد ریال خبر داد.

علی درویش پور دستور ویژه داد؛

تسریع و اتمام 4 پروژه نیمه تمام جزیره قشم

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در ادامه بازدیدهای میدانی از پروژه های عمرانی در دست اجرا در سطح شهرها و روستاهای جزیره قشم شامگاه شنبه از چهار پروژه نیمه تمام عمرانی این جزیره در شهر رمکان و روستای جی جیان بازدید کرد و از نزدیک با مسایل و مشکلات اجرایی آنها آشنا شد و برای رفع آنها دستورات ویژه ای صادر کرد.

سرپرست مدیریت سرمایه‌گذاری و تأمین مالی سازمان منطقه آزاد قشم از ارائه خدمات مشاوره و ثبت‌نام رایگان متقاضیان صدور و تمدید مجوز فعالیت اقتصادی در بخش میز خدمت معاونت اقتصادی این سازمان خبر داد.