برگزاری سومین جلسه کارگروه تخصصی گسترش و تسهیل تولید در مناطق آزاد به میزبانی منطقه آزاد قشم

سومین جلسه کارگروه تخصصی گسترش و تسهیل تولید در مناطق آزاد به میزبانی منطقه آزاد قشم و با حضور محمود عبدی اسکویی مدیر گسترش و تسهیل تولید دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد، مدیران تسهیل و تولید مناطق آزاد و فرنوش امیری‌زاد، سرپرست مدیریت صنعت، معدن و تسهیل تولید منطقه آزاد قشم برگزار شد.

تصویر برگزاری سومین جلسه کارگروه تخصصی گسترش و تسهیل تولید در مناطق آزاد به میزبانی منطقه آزاد قشم

به گزارش سایت خبری پرسون، در این کارگروه مشکلات پیش روی صنایع و تولیدکنندگان مستقر در مناطق آزاد و مباحث تخصصی مربوط به بخش صنعت و وتولید مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین راهکارهای ارتقای شاخص های سهولت کسب و کار در مناطق آزاد کشور در راستای توسعه اقتصاد مقاومتی از دیگر مباحث مطرح شد در این کارگروه است.

مدیران صنایع مناطق آزاد طی سفری دو روزه به جزیره قشم علاوه بر حضور در کارگروه های تخصصی از صنایع سبک، نیمه سنگین و سنگین جزیره بازدید کرده و با ظرفیت های اقتصادی پیش روی منطقه آزاد قشم آشنا شدند.

بازدید از شرکت های صنعتی تولید روغن موتور کاسترول، تولید لوله سوپرپایپ و شرکت توتون صنعت پارسیان نیز بخش دیگری از برنامه های نخستین روز سفر مدیران تسهیل و تولید مناطق ازاد و هیات همراه بود.

لازم به ذکر است، 214 واحد صنعتی در محدوده ای به مساحت بیش از 6 هزار هکتار با سرمایه گذاری بیش از 318 هزار میلیون ریال و بیش از 7 هزار میلیون دلار در منطقه آزاد قشم مشغول به فعالیت هستند و برای بیش از 6 هزار نفر اشتغالزایی داشته است.

منبع: فرینا

486235

مطالب مرتبط