رهبری

مهم‌ترین بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی را در سرویس رهبری پرسون دنبال کنید.

رسانه شهرداری تهران درباره دیدار اخیر رهبری انقلاب با دانشجویان نوشته است: یکی از دانشجویان خواهان محاکمه بانیان وضع موجود می‌شود و دیگری از عملکرد سران 3قوه و ناهماهنگی میان آنان انتقاد می‌کند. رهبرمعظم انقلاب نیز به این نقدها واکنش نشان دادند و بخشی از زمان سخنرانی خود را به آن اختصاص می‌دهند.
معاون قضایی قوه قضاییه در اعلام جزییات عفو مقام معظم رهبری به مناسبت عید سعید فطر خبر داد که ۱۲۰ نفر از افرادی که در این دوره مشمول عفو شده‌اند مجازات قطعی آن‌ها اعدام بود که با تخفیف و تبدیل مجازات آنان به حبس تغییر کرده است.
در آستانه روز جهانی قدس، مجلس خبرگان رهبری با صدور بیانیه ای، ملت‌های مسلمان و آزادگان جهان به ویژه مردم شریف ایران اسلامی را به برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم دشمن ‌شکن روز قدس دعوت کرد.
رهبر معظم انقلاب در دیدار با کارگزاران نظام در تبیین الزام شرعی و قانونی حجاب فرمودند: «در مسئله پوشش، حجاب، محدودیتی شرعی و قانونی است نه محدودیتی دولتی، و کشف حجاب نیز هم حرام شرعی است هم حرام سیاسی».
رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: قرآن مجید در همه عرصه‌های فردی، خانوادگی، اجتماعی، حکومتی و حتی روابط بین‌الملل، مملو از تدبیر و حکمت است که باید به آموختن و بکارگیری این دروس اهتمام جدی داشت که خوشبختانه امروز همه زیرساخت‌های لازم برای این کار فراهم است.
مقام معظم رهبری فرمودند:آمریکایی ها گفتند فشار اقتصادی که بر روی ایران گذاشتیم در تمام تاریخ بی سابقه است و با همه دروغ گویی شان این را راست گفتند.