چند چهره چند جمله

سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: فردوسی نه تنها باعث می‌شود که نام پهلوانان و بزرگان ملی ایران در تاریخ ماندگار شود بلکه با نفوذ کلامش در دیگر ملت‌ها باعث ترویج روح آزادی‌خواهی و نجات از حقارت در میان آنان می‌شود.
سخنگوی سازمان غذا و دارو:

هیچ واکسنی گم نشده است

سخنگوی سازمان غذا و دارو گفت: اطلاعات مربوط به واکسن ها به طور مستمر قابل رصد است. هیچ واکسنی گم نشده و نخواهد شد.
یک کارشناس ارشد روابط بین الملل با اشاره به گزارش اخیر منتشر شدن از سوی «یاهو نیوز» در مورد ترور شهید سلیمانی از سوی آمریکایی‌ها گفت : براساس این گزارش برنامه ترور شهید سلیمانی از آغاز دوره ترامپ در سال ۲۰۱۷ چیده شده بود .

وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی در حساب شخصی توئیتر خود نوشت: در سه سال گذشته با همه توان از سه‌جانبه‌گرایی در حل سخت ترین مسائل و مشکلات استفاده کردم.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در نامه‌ای به رقبای خود اعلام کرد:‌ متهم سفره‌های خالی مردم کارگزاران هستند نه انقلاب؛ منازعات انتخاباتی و زدوبندهای سیاسی به مصلحت نیست زیرا مردم از باندبازی و جناح گرایی خسته شده‌اند.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت با تاکید بر اولویت ارتقای کیفیت زندگی کارگران، خواستار حضور نمایندگان واقعی کارگران برای تصمیم گیری پیرامون کار و معیشت آنها شد.
یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت روز معلم گفت که حفظ منزلت و کرامت این عزیزان و رفع دغدغه هایشان، از اولویت های ⁧‫مجلس یازدهم‬⁩ است.