چند چهره چند جمله

محمود صادقی در توئیتی خطاب به همتی نوشت: جناب آقای همتی! لطفاً طوری اظهارنظر نفرمایید که کسانی که از شما حمایت کردند پشیمان شوند.
مجری مسابقه عصر جدید روی آنتن زنده شبکه سوم ضمن آرزوی پایان هر چه سریع‌تر بحران کرونا، آرزوی رفتن به سفر اربعینی توپ و شیطون بلا با مژده لواسانی را مطرح کرد.
نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شواری اسلامی از قول دو وزارتخانه ارشاد و راه و شهرسازی جهت امضای تفاهم نامه ای برای حل مشکل مسکن خبرنگاران خبر داد.
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی جان باختن دو خبرنگار محیط زیست را تسلیت گفت و تاکید کرد که ضروری است مسئولان ذیربط با رسیدگی به وضعیت درمانی مجروحان، نسبت به بررسی علل وقوع این سانحه و برخورد با مقصرین احتمالی اقدامات لازم انجام بگیرد.
عزت الله ضرغامی در توئیتی نوشت: جابجایی آقای خجسته از معاونت صدا به معاونت برنامه‌ریزی رسانه ملی هیچ ربطی به شایعات اخیر ندارد. آن‌ها را تکذیب می‌کنم.
بیانیه سیدحسن خمینی:

رای صحیح راه حفظ جمهوریت است

در آستانه سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰، حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن خمینی با صدور بیانیه‌ای ضمن انتقاد از «بی توجهی عمیق به جمهوریت» به عنوان علّت اصلی نابسامانی‌های اقتصادی و اجتماعی، تأکید کرد: یکی از راه‌های حفظ جمهوریت نظام، دادن «رأی صحیح» است.