چند چهره چند جمله

وکیل و عضو هیئت علمی دانشگاه تهران درباره پلمب فروشگاه ها به خاطر بی حجابی:

نه قانون را رعایت می‌کنید نه شرع را، متحیریم!

وکیل و عضو هیئت علمی دانشگاه تهران در یک توییت به پلمب فروشگاه‌ها به دلیل خدمات دادن به زنان بدون حجاب واکنش نشان داد.
نماینده مجلس ششم نوشت: بپذیریم که هم بی حجابان و هم با حجاب ها اعضای همین جامعه و پرورش یافته مدارس و دانشگاه ها و نهادهای رسانه ای و فرهنگی همین کشورند.
مدیر مسئول روزنامه اطلاعات‌ نوشت: دو نهاد علم و دین، نهادهای اصلی قوام ملت‌ها هستند. انتشار حرف‌های سست و غیر عقلانی از روحانیون و دانشگاهیان فروپاشی سرمایه اجتماعی را در پی خواهد داشت.
طرفداران بی حجابی یا حجاب اختیاری به گونه ای سخن می گفتند که گویی صرفا با روسری مکل دارند ولی بعد از آزادی نسبی که به آنها داده شد معلوم شد که  بسیاری ازآنها به دنبال اندامنمایی وحتی نیمه عریانی و بیبند و باری هستند و این چیزی است که جامعه ما حتی بسیاری از حامیان حجاب اختیاری نمی پذیرند و از حکومت می خواهند که مانع رشد این پدیده شود.
سعید الله بداشتی، در پستی اینستاگرامی درباره‌ی دیدار اخیرش با روحانی نوشت: بعد از پیروزی در انتخابات و در یکی از سفرهای اروپایی یکی از مؤثرترین سیاستمداران به دکتر روحانی گفته بود که همه چیز برای حمله نظامی به ایران و جنگ مهیا شده بود که روی کار آمدن روحانی ورق را به نفع ایران برگرداند.
بهتر است کسی که در مقام وعظ و خطابه قرار دارد، در کلام خود دقت بیشتری داشته باشد و چند میلیارد زن را که حجاب ندارند، با یک جمله نسنجیده در کنار بدکاره ها قرار ندهد و بار خود را سنگین نسازد.