چند چهره چند جمله

آذری جهرمی وزیر ارتباطات دولت روحانی :

دکتر ظریف فرزند ایران است

آذری جهرمی وزیر ارتباطات دولت روحانی از با انتشار متنی از در حمایت از محمد جواد ظریف نوشت که دکتر ظریف را یکی از «کنشگران مرزی» ایران امروز می‌دانم؛ او فرزند ایران است.
فعال سیاسی اصلاح طلب نوشت: آرمان مهمترین امکانات یک ملت است و تلاش بسیارى به لحاط نظرى و تبلیغات صورت مى گیرد که آرمان را به عنوان آرزوى خیال اندیشانه تحریف کند.
به اعتقاد ابطحی از وقتی مسجد پایگاه سیاسی و جناحی شد و امامت و امور آن مدیریت شد و رفتن به مساجد مساوی شد با حمایت از یک جناح حکومتی، خیلی از متدینان که گمان می‌بردند مسجد محل معنویت و رابطه با خداست، از آن بریدند.
انتظار داریم دولت عراق در چارچوب توافقنامه امنیتی اخیر هرچه سریعتر ضمن پایان دادن به حضور عناصر ضدانقلاب در این کشور، امنیت مرزهای این کشور با ایران را تضمین کند.
عبدالرضا هادیزاده فعال فضای مجازی در صفحه توئیتر خود نسبت به توئیت اکبر منتجبی، فعال رسانه ای که در صفحه خود متن زیر را منتشر کرده بود واکنش نشان داد.
وزیر ارتباطات دولت روحانی با اشاره به قیمت بازار الاغ در توئیتی نوشت: حتمال می دهم اگر عرضه کالا آزادانه بود -مثل بازار الاغ- وضع قیمت برخی خودروها اینگونه نبود.