چند چهره چند جمله

عضو حقوقدان شورای نگهبان نوشت: اتهامات بی‌اساس گروه هفت نسبت به ایران، رویکرد همیشگی کشورهای قدرت‌طلبی است که با وضع سازوکارهای فاقد اعتبار حقوقی در جامعه بین‌الملل، طلایه‌دار نقض هر تعهد بین‌المللی می‌باشند.
اگر در انتخابات بی‌جان و کم‌رمق سال ۹۸ (که در تهران میزان مشارکت در آن ۲۰ درصد بود) اصلاح‌طلبان هم شریک بودند، پس کو وزن اصولگرایان؟ و اگر آن برد درخشان و مشعشع مال اصولگرایان بود، پس وزن اصلاح‌طلبان کجا رفت؟!
معاون اجرایی رئیس جمهور در توئیتی با اشاره به اینکه پیگیری ‎حق‌آبه هیرمند تا حصول نتیجه ادامه دارد، نوشت: حاکمان ‎افغانستان در زمینه سیاست «حسن ‌همجواری» دولت سیزدهم، دچار سوتفاهم نشوند!
صادق محصولی دبیرکل جبهه پایداری گفت: جبهه پایداری انقلاب اسلامی در شناسایی و انتخاب فرد اصلح اصول و موازینی دارد که طبق آن به نامزد‌ها در شاخص‌های مختلف که با ضریب‌های متفاوت اعمال می‌شود نمره می‌دهد و ارزیابی را انجام می‌دهد و افراد از بالاترین نمره به‌ترتیب وارد لیست می‌شوند.
سخنگوی دولت گفت: امروز در همه جای کشور، پروانه کسب بدون کاغذبازی و غیرحضوری ۳ تا ۷ روزه صادر می‌شود.
آن کاندیدای پوششی که گفت بورس را سه روزه حل میکنم کجاست؟

طعنه سنگین محمد مهاجری به رئیسی: روی دولت روحانی را سفید کردید!

فعال اصولگرا در توئیتی خطاب به رئیس جمهور نوشت: هنوز وقتش نرسیده ۲-۲ برگ از برنامه ۷۰۰۰ صفحه ای تان را رونمایی کنید و اقتصاددانانی را که گفتید به خط کرده اید به کاربگیرید؟
سحر زکریا با انتشار استوری در اینستاگرام خود وضعیت اعتصابی ایران را با آمریکا مقایسه کرد و گلایه خود درباره این ماجرا را نوشت.