اخبار منتخب استان‌ها

مراسم تودیع و معارفه مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان با حضور معاون وزیر ورزش، معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان، نماینده مردم نهاوند و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد و در این مراسم از زحمات مدیر پیشین اداره کل ورزش و جوانان همدان، آقای جهانشیر تقدیر و دکتر حمید سیفی بعنوان مدیر کل جدید معرفی شد.
رئیس سازمان سرمایه گذاری شهرداری کرمانشاه:

پروژه خیابان غذا، یکی از پروژه های اولویت دار شهرداری کرمانشاه است

رئیس سازمان سرمایه گذاری شهرداری کرمانشاه در خصوص ابهامات خیابان غذا سراب قنبر گفت: پروژه خیابان غذا، یکی از پروژه های اولویت دار شهرداری کرمانشاه است که با جدیت ویژه ای توسط سازمان سرمایه گذاری در حال اجرا است.

آمار مبتلایان به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته؛

کرونا جان 3 کرمانشاهی را گرفت

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه، گفت: در شبانه روز گذشته 116 بیمار جدید با علائم کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شده که از این تعداد، تست 56 نفر مثبت اعلام شد و جمع موارد مثبت بستری به 4946 نفر رسید.
حمید سیفی قهرمان سابق کشتی آزاد جهان و آسیا در حکمی از سوی مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان، به عنوان مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان همدان منصوب شد | مراسم تکریم و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با حضور تقی‌زاده معاون حقوقی وزرات ورزش و جوانان کشور برگزار خواهد شد.
عضو هیئت مدیره نظام صنفی کشاورزی اصفهان:

بهمن ماه شاهد بازگشایی دوباره زاینده رود خواهیم بود

عضو هیئت مدیره نظام صنفی کشاورزی اصفهان گفت: بر اساس پیش بینی های هواشناسی بارش های پاییزی خوبی نداریم و بهمن ماه شاهد بازگشایی دوباره زاینده رود خواهیم بود.

رئیس پلیس راه استان البرز، گفت: پایان هفته جاری شاهد محدودیت ترافیکی در راه‌های البرز به ویژه جاده کرج-چالوس نخواهیم بود چرا که معتقدیم بهتر است با توجه به آغاز پیک سوم شیوع بیماری و لزوم پرهیز از سفرهای غیرضروری، این محدودیت‌ها که تسهیل در تردد شهروندان است برقرار نباشد.
معاون بهداشت دانشگاه علوم‌ پزشکی شیراز تاکید کرد:

ضرورت افزایش تدابیر پیشگیرانه در ایام اربعین حسینی

معاون بهداشت دانشگاه علوم‌ پزشکی شیراز با ابراز نگرانی نسبت به افزایش آمار ابتلا و بستری بیماران کرونایی در فارس، افزایش تدابیر پیشگیرانه و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در جامعه را به ویژه در ایام اربعین حسینی ضروری خواند.
مدیرکل انتقال خون فارس در رابطه با روند دریافت پلاسما در استان، گفت: تاکنون 326 واحد پلاسما از بهبودیافتگان کووید 19 دریافت کرده‌ایم و عمده آن نیز توزیع بیمارستانی در سطح استان شده است.
معاون گردشگری و زیارتی استانداری فارس با اشاره به ظرفیت خاص عشایر در تولید صنایع دستی و جاذبه‌های گردشگری، گفت: اهمیت دادن به جذابیت‌های گردشگری معطوف به فرهنگ ناب و جذاب عشایری، بدون باز آفرینی و نگاه داشت ذخایر فرهنگ ایلاتی ممکن نیست و بالندگی این فرهنگ در گرو توجه به این رویکرد است.
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین، گفت: همزمان با افتتاح طرح های اشتغال و مسکن روستایی، هشت طرح اشتغال زایی و ۴۰ واحد مسکن روستایی برای مددجویان تحت حمایت این نهاد در استان قزوین به بهره برداری رسید.
نماینده مردم شهرستان فیروزآباد، قیروکارزین و فراشبند در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد؛

حضور چشم‌گیر عشایر فارس در عرصه‌های مختلف

نماینده مردم شهرستان فیروزآباد، قیروکارزین و فراشبند در مجلس شورای اسلامی گفت: عشایر فارس نمونه عینی از اقتصاد مقاومتی هستند که در زمینه‌های مختلف‌ کشاورزی، صنایع‌دستی، دامپروری، گردشگری و توریستی حضور چشم‌گیری داشته و در مناطق مختلف استان بصورت پراکنده به امر تولید گوشت قرمز مشغول هستند.