آشنایی با هتل ویستریا تهران، هتلی لاکچری و تازه ساز

معمولاً در شهرهای بزرگ و پررفت‌وآمد دنیا، هتل‌های لوکس و مجللی دیده می‌شود؛ تهران پایتخت کشورمان نیز از این قاعده پیروی می‌کند. مسافرانی که سفر به تهران دارند، انتظار بالایی از هتل‌ها و اقامتگاه‌های این شهر، دارند. در تهران هتل‌های متنوعی وجود دارد، اما ما می‌خواهیم به معرفی یکی از بهترین هتل‌های نوساز تهران، هتل ویستریا تهران بپردازیم.
تصویر آشنایی با هتل ویستریا تهران، هتلی لاکچری و تازه ساز

به گزارش سایت خبری پرسون، معمولاً در شهرهای بزرگ و پررفت‌وآمد دنیا، هتل‌های لوکس و مجللی دیده می‌شود؛ تهران پایتخت کشورمان نیز از این قاعده پیروی می‌کند. مسافرانی که سفر به تهران دارند، انتظار بالایی از هتل‌ها و اقامتگاه‌های این شهر، دارند. در تهران هتل‌های متنوعی وجود دارد، اما ما می‌خواهیم به معرفی یکی از بهترین هتل‌های نوساز تهران، هتل ویستریا تهران بپردازیم.

معرفی هتل ویستریا تهران

هتل ویستریا یکی از لوکس‌ترین هتل‌های 5 ستاره تهران است که در سال 1398 افتتاح شد. از آنجایی سال‌های زیادی از قدمت هتل نمی‌گذرد، کمتر کسی این هتل را می‌شناسند. اگر قصد دارید در یکی لاکچری‌ترین هتل‌های تهران اقامت داشته باشید، بی‌شک هتل جدید ویستریا گزینه خوبی برایتان خواهد بود.

جالب است بدانید هتل 5 ستاره ویستریا در سال 1401 به‌منظور ارتقا کیفیت و خدمات رفاهی، بازسازی‌شده. پس با رزرو این هتل از امکانات پیشرفته روز دنیا بهره‌مند شوید.

معماری حیرت‌انگیز هتل

ساختمان بلند و مثلث شکل هتل از دور توجه هرکسی را به خود جلب می‌کند. این هتل با همکاری متخصصان ایرانی و کانادایی بناشده. در ساخت هتل ویستریا از معماری به سبک نئوکلاسیک و کانادایی الهام گرفته‌شده که نتیجه آن، ساختمانی لوکس و مجلل فوق‌العاده زیبایی را پدید آورده است.

البته زیبایی این هتل تنها به نمای بیرونی ساختمان ختم نمی‌شود، بلکه در تمامی بخش‌های هتل طراحی شکیل و مدرن شما را به وجد خواهد آورد.

واحدهای اقامتی هتل

هتل نوساز ویستریا با 86 اتاق و 14 سوئیت لوکس، درمجموع دارای 100 واحد اقامتی گوناگون است. واحدهای اقامتی این هتل بر اساس ظرفیت و طراحی متفاوت هستند و مسافران می‌توانند اتاق دلخواه خود را انتخاب کنند.

یکی از بهترین ویژگی‌های واحدهای اقامتی هتل ویستریا، فضای دل‌باز و باصفای است که با دکوراسیون شیک، اقامت راحتی را برای مهمانان رقم می‌زند.

اگر می‌خواهید در طول اقامت از چشم‌انداز زیبای شهر بهره‌مند شوید، بهتر است واحدهای اقامتی واقع در طبقات بالایی هتل را انتخاب کنید چراکه با پنجره‌ها تمام‌قد، نمایی بی‌نظیر از رشته‌کوه‌های البرز را به ارمغان می‌آورد.

خدمات و امکانات درون اتاق‌های هتل یکی از موارد مهم برای مسافران است. به‌جرئت می‌توان گفت هتل ویستریا، هر آنچه مهمانان برای اقامت راحت نیاز داشته‌اند، فراهم نموده است. از خدمات و امکانات واحدهای اقامتی این هتل می‌توان به مبلمان، کمد لباس، میز کار، چای‌ساز، تلویزیون، اینترنت، سرویس بهداشتی فرنگی، لوازم بهداشتی، روم سرویس و... اشاره کرد.

فرقی ندارد کدام واحدهای اقامتی هتل را برای اقامت انتخاب می‌کنید، در هتل لوکس ویستریا وعده صبحانه به‌صورت رایگان سرو می‌شود.

لازم به ذکر است واحدهای اقامتی این هتل مجهز به صندوق امانات است و چنانچه در سفر وسایل یا مدارک ارزشمند همراه خود دارید، با خیال راحت در صندوق امانات اتاق نگهداری کنید.

امکانات عمومی هتل

هتل ویستریا از هتل‌های 5 ستاره لاکچری تهران بشمار می‌رود که امکانات فوق‌العاده خوب، این هتل را با سایر هتل‌های 5 ستاره تهران متمایز می‌کند. از امکانات این هتل می‌توان مواردی را همچون رستوران، کافی‌شاپ، صرافی، نمازخانه، آسانسور، اینترنت، صندوق امانات، کافی‌نت، خشک‌شویی، خدمات ویژه معلولین، اتاق چمدان، تشریفات ویژه و... اشاره کرد.

مسافرانی که با ماشین شخصی به تهران سفرکرده‌اند، با رزرو هتل 5 ستاره ویستریا دیگر دغدغه پیدا کردن جای پارک امن نخواهند داشت؛ چراکه این هتل پارکینگ سرپوشیده با ظرفیت 98 خودرو به‌صورت رایگان در اختیار مسافران قرار داده است.

رستوران‌های هتل

همان‌طور که می‌دانید این هتل 5 ستاره با صبحانه رایگان از مهمانان خود پذیرایی می‌کند، اما دیگر وعده‌های غذایی بر عهده مسافران است. بااین‌حال لازم نیست برای صرف غذا از هتل خارج شوید و به دنبال رستوران باکیفیت بگردید، زیرا در هتل مجلل ویستریا، سه رستوران عالی قرارگرفته است. بی‌شک رستوران‌های هتل با غذاهای خوشمزه و متنوع هرکسی را با هر ذائقه غذایی راضی خواهد کرد.

رستوران رویال

رستوران رویال ویستریا، یکی از محبوب‌ترین رستوران‌های هتل است که فضای شیک و مدرن آن توجه هرکسی را به خود جلب می‌کند. از دکوراسیون بسیار شیک رستوران رویال که بگذریم، شما در این رستوران تجربه طعم جدید انواع غذاهای ایرانی و بین‌الملل را کسب خواهید کرد.

رستوران اسکای لانژ

رستوران اسکای لانژ ازجمله رستوران‌های هتل 5 ستاره ویستریا است که می‌توان از آن به‌ عنوان یکی از بهترین رستوران‌های تهران یادکرد. این رستوران دارای بالکن بسیار زیبایی است که منظره‌ای رو به دربند را پدید می‌آورد.

رستوران اسکای لانژ با دکوراسیون و چیدمان شیک درعین‌حال صمیمی، گزینه خوبی برای ملاقات یا جشن‌های دوستانه می‌باشد.

رستوران روف گاردن

در تراس طبقه یازدهم هتل شاهد یک رستوران لوکس با نورپردازی‌های فوق‌العاده زیبا هستیم. این رستوران روف گاردن در فضایی باز، چشم‌اندازی رو به کوه‌های دربند دارد که این امر زیبایی رستوران را دوچندان می‌کند. در رستوران روف گاردن هتل انواع غذاهای فرنگی، ماهی، استیک، برگر و... با طعم بی‌نظیر سرو می‌شود.

امکانات تفریحی هتل

در این هتل لوکس و مجلل امکانات تفریحی متنوعی برای مسافران فراهم‌شده است؛ به‌طوری‌که اگر مسافران یک روز از سفرشان را از هتل خارج نشوند، می‌توانند با امکانات تفریحی و ورزشی هتل لحظات شاد و مفرحی را برای خود رقم بزنند.

استخر

استخر سرپوشیده به همراه امکاناتی همچون سونا خشک، سونا بخار، جکوزی و حمام ترکی یکی از محبوب‌ترین امکانات تفریحی هتل بشمار می‌رود که در فضای شیک و تمیز می‌تواند شما را ساعت‌ها سرگرم کند. مجموعه آبی هتل ویستریا طبق استاندارد روز دنیا ساخته‌شده پس با خیال راحت به شنا و آب‌تنی بپردازید.

ماساژ

اگر یک روز شلوغ و خسته‌کننده‌ای را سپری کردید، یک ماساژ عالی می‌تواند انرژی ازدست‌رفته را دوباره به شما برگرداند و با آرامش کامل، از سفر خود لذت ببرید. یکی از بهترین امکانات هتل، مرکز ماساژ و اسپا است. با مراجعه به مرکز ماساژ و اسپا هتل، آرامش را به خود هدیه دهید.

سالن بدنسازی

یکی از بهترین امکانات هتل برای ورزشکاران و علاقه‌مندان به ورزش، سالن بدنسازی است. اگر ورزش در زندگی‌تان نقش مهمی دارد، با اقامت در هتل 5 ستاره ویستریا از امکانات ورزشی مثل سالن بدنسازی بهره‌مند خواهید شد. این سالن بدنسازی انواع وسایل و تجهیزات پیشرفته ورزشی را در اختیار مهمانان قرار داده است.

سالن‌های هتل

وقتی حرف از هتل مجلل و 5 ستاره ویستریا پیش می‌آید اغلب افراد از آن به‌عنوان یک اقامتگاه لوکس و لاکچری تهران یاد می‌کنند؛ اما جالب است بدانید این با داشتن سالن‌های گوناگون، می‌تواند از ضیافت‌های شما میزبانی کند. این هتل 3 سالن شیک و مجلل در خود جای‌داده است که در ادامه به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت.

سالن عقیق

در طبقه همکف هتل، سالنی به وسعت 320 مترمربع واقع‌شده است. اگر در تهران به دنبال مکانی شیک و مدرن برای برگزاری مناسبت‌های خاص مثل جشن عروسی، جشن تولد، سالگرد ازدواج و... هستید، سالن عقیق گزینه خوبی برایتان خواهد بود.

سالن یاقوت

سالن یاقوت یکی دیگر از سالن‌ها شیک و لاکچری هتل است که با خدمات و امکانات عالی، آماده میزبانی از مراسمات شما است. این سالن با چیدمان مهمانی ظرفیت 100 نفر را دارد. یکی از ویژگی‌های خوب این سالن، تغییر چیدمان متناسب با ضیافت میزبان، است. لازم به ذکر است تمامی سالن‌های هتل مجلل ویستریا از امکانات پیشرفته برخوردار هستند.

سالن کنفرانس

سالن کنفرانس در طبقه دوازدهم هتل واقع‌شده است. در این سالن معمولاً کنفرانس‌ها، جلسات کاری، کارگاه‌های آموزشی و... برگزار می‌شود. این سالن با چیدمان U شکل ظرفیت 100 مهمان را دارد.

موقعیت مکانی هتل

خدمات و امکانات بسیار خوب هتل ویستریا تهران در کنار موقعیت مکانی عالی باعث شده این هتل انتخاب بسیاری از مسافران باشد. هتل 5 ستاره ویستریا در خیابان دربند، در یکی از مناطق پررفت‌وآمد تهران واقع‌شده است. مسافرانی که این هتل را برای اقامت انتخاب می‌کنند به‌راحتی می‌توانند، به جاذبه‌های گردشگری همچون بازار تجریش، کاخ سعدآباد، باغ فردوس کاخ نیاوران و... دسترسی داشته باشند.

سخن پایانی

هتل ویستریا ازجمله هتل‌های نوساز و گران تهران محسوب می‌شود. با توجه به لاکچری بودن هتل نباید از آن انتظار هزینه ارزانی داشت. پس اگر به دنبال هتلی مجلل با خدمات و امکانات عالی هستید، با خیال راحت هتل 5 ستاره ویستریا را رزرو کنید.

505429