اخبار منتخب استان‌ها

مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت:

تحقق 100 درصدی برنامه کشت پاییزه در کردستان

مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: در سال زراعی جدید 100 درصد برنامه ابلاغی کشت پاییزه در کردستان تحقق یافته و در مجموع حدود 660 هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان زیر کشت پاییزه انواع محصولات کشاورزی می رود.

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: الحاق بندر شهید بهشتی به منطقه آزاد چابهار یک دستاورد بزرگ است و می‌توان از مزایای آن برای توسعه و آبادانی شرق کشور بهره جست.
همزمان با آغاز موج شیوع آنفولانزا:

در منزل آنفولانزا را " درمان و پیشگیری " کنیم

چند سالی است که با نزدیک شدن به فصل پائیز، موج شیوع بیماری آنفولانزا در ایران آعاز میشود ، این بیماری علاوه بر درمان شیمیایی و مرسوم، درمان گیاهی و خانگی نیز دارد که میتوان با آموزش آن، این بیماری را کنترل، درمان و پیشگیری کرد.
توسط بازرسان ستاد کرونا در یزد؛

یک واحد گردشگری متخلف در یزد پلمپ شد

یک واحد گردشگری و اقامتی که در شرایط قرمز کرونایی در یزد اقدام به پذیرش مراسم دورهمی و عقدکنان کرده بود با حضور ماموران اماکن و بازرسی فرمانداری پلمپ شد.
در شبانه روز گذشته رقم خورد؛

۵۰۰ یزدی دیگر در دام کرونا

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: در شبانه روز گذشته بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۵۱۰ بیمار مبتلا به کرونا در استان شناسایی شدند.
جمعیت ایران پیشتاز سالمند شدن در منطقه

سیاستی غلط به اسم "فرزند کمتر، زندگی بهتر" چرا پایان ندارد

آمارهای رسمی و غیر رسمی داخلی و خارجی خبر از یک فاجعه در سال های آینده در کشور میدهد ، جمعیت ایران در حال پیر شدن است و نتیجه این مساله، کاهش نیروی جوان و فعال خواهد بود.
طی ۲۴ ساعت گذشته در کرمانشاه؛

تاخت و تاز کرونا قاتل جان 13 کرمانشاهی شد

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، گفت: با احتساب 13 مورد فوتی در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع جان باختگان در اثر ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه از ابتدای اپیدمی تاکنون به 946 نفر رسید.
رئیس اورژانس و فوریت‌های پزشکی البرز:

وقوع تصادف زنجیره ای در کرج/10 نفر مصدوم شدند

رئیس اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان البرز از وقوع تصادف زنجیره ای در کرج خبر داد و گفت: در پی این حادثه 10 نفر دچار مصدومیت شده و به مراکز درمانی منتقل شدند، دو نفر از مصدومین قطع عضو می‌شوند.

رئیس اداره بهداشت و مدیریت بیماری‌های دامی اداره کل دامپزشکی استان مرکزی:

سه میلیون راس دام استان مرکزی ایمن‌سازی شد

رئیس اداره بهداشت و مدیریت بیماری‌های دامی اداره کل دامپزشکی استان مرکزی گفت سه میلیون راس دام در این استان امسال علیه بیماری‌های مختلف دامی و مشترک بین انسان و دام، واکسینه و ایمن‌سازی شد.

طی ۲۴ ساعت گذشته در کرمانشاه؛

موج سواری کرونا جان 13 کرانشاهی را گرفت

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، گفت: با احتساب 13 مورد فوتی در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع جان باختگان در اثر ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه از ابتدای اپیدمی تاکنون به 933 نفر رسید.
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه فنی و حرفه ای کشور مطرح کرد؛

پرهیز از نگاه سلیقه ای برای توسعه و پیشرفت دانشگاه های فنی و حرفه ای

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه فنی و حرفه ای کشور در بازدید از دانشگاه فنی و حرفه ای دخترانه و پسرانه بابل گفت: به منظور پیشرفت و توسعه دانشگاه های فنی و حرفه ای استان باید از نگاه سلیقه ای و کلیشه ای بپرهیزیم.
پرسون_فرماندار، رئیس اتاق اصناف و جمعی از مسئولان و بازرسان دستگاه های اجرایی شهرستان یزد در قالب 100 اکیپ بر اجرای مصوبات ستاد کرونای استان توسط اصناف نظارت کردند.
رئیس اتاق اصناف استان یزد تاکید کرد؛

همراهی اصناف استان یزد با مدافعان سلامت

رئیس اتاق اصناف استان یزد گفت: .شعار اصناف یزدی در زمینه مقابله باکرونا همراهی با دولت و مدافعان سلامت است.
دقایقی قبل اتفاق افتاد؛

کرونا جامعه فوتبال یزد را عزادار کرد

رئیس هیئت فوتبال استان یزد که چندی قبل بر اثر ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شده بود دقایقی قبل دارفانی را وداع گفت.
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: ۹ بیمار قطعی مبتلا به کرونا در شبانه روز گذشته قربانی کووید ۱۹ شده اند.
فرماندار اسلامشهر گفت: بر اساس بازرسی های صورت گرفته از واحدهای صنفی، خدماتی، تولیدی، انبارها و... در مجموع ۱۲۰ پرونده به مرجع قضائی و تعزیرات شهرستان ارسال و درخواست شده تا برای گران فروشان و متخلفان ۸۰۸ میلیارد تومان جریمه صادر شود.