اخبار منتخب استان‌ها

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران:

تکمیل بیمارستان شهریار در اولویت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران با اشاره به اینکه تکمیل و بهره‌برداری بیمارستان امام خمینی(ره) شهریار در اولویت سازمان مدیریت استان است، گفت: سهم شهرستان شهریار بایستی در جذب اعتبارات ملی ارتقا پیدا کند.
خبر خوش فرماندار رباط کریم؛

افزایش طرح توسعه در شهرک زواره ای تایید شد

فرماندار رباط کریم در خصوص اشتغالزایی ۹۰۰ نفر با اجرای طرح توسعه گفت: با وجود تنگناهای اقتصادی، صنعتگران و تولید کنندگان شهرستان رباط کریم، تهدیدها را به فرصت شکوفایی استعدادها و توانمندی های نهفته تبدیل کردند.
در خطاب به برخی مسئولان که در مقابل خبر منتشر شده در رسانه های استان کرمانشاه واکنش نشان دادند؛ نکته مهم این ماجرا این است که اگر این سخن صحت ندارد چگونه در سایت و کانال رسمی دانشگاه علوم پزشکی استان درج شده است؟

روز گذشته خبری بر روی خروجی رسانه های استان مبنی بر افزایش کرایه تاکسی ها قرار گرفت که طبق این خبر هر تاکسی در اراک باید سه نفر سوار کند و کرایه نفر چهارم بین مسافران تقسیم شود.
خبر خوش جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان یزد؛

روند رعایت پروتکل ها در استان  یزد رو به افزایش است

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان یزد گفت: خوشبختانه روند رعایت پروتکل ها در استان  یزد رو به افزایش  بوده و از همراهی  و همکاری اصناف و مردم در رعایت محدودیت های اعمال شده قدردانی می کنم.
خانه مطبوعات استان ایلام با هدف افزایش رقابت موثر و سازنده در تعالی و توسعه محتوایی آثار و تولیدات رسانه‌ای استان، فراخوان سومین جشنواره مطبوعات و رسانه‌های استان را برای مشارکت و شرکت خبرنگاران و روزنامه‌نگاران استان در این جشنواره منتشر می‌کند. 
سرپرست منابع طبیعی رودسر عنوان کرد:

رفع تصرف ۲۳ هزار مترمربعی اراضی ملی و جنگلی رودسر

سرپرست منابع طبیعی رودسر، از رفع تصرف حدود ۲۳ هزار مترمربعی اراضی ملی و جنگلی شهرستان رودسر خبر داد و گفت: با کاشت نهال های جنگلی بومی، عرصه ملی رفع تصرف شده مجددا احیا و تبدیل به جنگل می شود.
مشکلاتی که مسئولان در وعده های انتخاباتی در کهگیلویه و بویراحمد ایجاد کرده اند:

وعده‌ انتخاباتی و دردسرهای یک روستا در لوداب/ بی‌تدبیری مسئولان و جدال دهیاران در «آباده»

در سال‌های اخیر وعده‌های انتخاباتی در استان کهگیلویه و بویراحمد مشکلات زیادی برای مردم ایجاد کرده که نمونه‌ای از آن را در روستای آباده از توابع بخش لوداب مشاهده می‌کنیم.
والیبالیست‌های تیم رعد قم به مصاف هوشیار تبریز می روند:

جدال رعد پدافند قم با هوشیار تبریز در آغاز لیگ والیبال ایران

والیبالیست‌های تیم رعد پدافند هوایی قم در نخستین مسابقه خود از فصل جدید پیکارهای لیگ دسته اول والیبال مردان ایران به مصاف تیم اسپرت هوشیار تبریز می‌روند.