به همت ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات؛

ارسال کمکهای اصفهانی ها به غزه

اقلام نقدی و غیرنقدی جمع آوری شده از سوی ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان اصفهان برای ارسال به غزه تحویل جمعیت هلال احمر شد.
تصویر ارسال کمکهای اصفهانی ها به غزه

به گزارش سایت خبری پرسون، از اصفهان؛ معاون پشتیبانی و اعزام ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان اصفهان گفت: اقلام جمع آوری شده شامل ده‌ها قلم کالا و شامل پوشاک، مواد غذایی و انواع دارو و نقدی در مجموع به ارزش ۳۵ میلیارد ریال است.

سید حمید میرلوح افزود: کمک‌های بشردوستانه مردم استان اصفهان برای ارسال به غزه به همت مسئولان و خادمان دفاتر ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات در شهرستان‌ها و مدیران اجرایی ۱۷۲ موکب استان اصفهان جمع آوری شده است

وی با بیان اینکه دریافت کمک‌های نقدی از سوی ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان اصفهان برای کمک به مردم غزه همچنان ادامه دارد اضافه کرد: مردم می‌توانند مبالغ خود را برای کمک به شماره کارت ۵۰۴۱۷۲۱۱۱۳۳۲۰۸۰۹ ستاد واریز و برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۵ – ۰۳۱۳۲۷۵۱۰۶۱ تماس بگیرند.

طبق توافق رژیم صهیونیستی و جنبش حماس، آتش بس چهار رزوه در غزه که از سوم آذر شروع شده بود، دو روز دیگر تمدید شد، ولی امروز تانک‌های صهیونیست‌ها مناطقی از این شهر را گلوله باران کردند.

با این حال، طبق این آتش بس، علاوه بر تبادل اسرا، ارسال کمک‌های بشردوستانه به سمت باریکه غزه امکان پذیر شده است..

منبع: فارس

560308