رونمایی از دستگاه ونتیلاتور پیشرفته در پارک علم و فناوری خراسان

معاون علمی رییس‌جمهور از دستگاه ونتیلاتور پیشرفته ساخت شرکت احیا درمان که توانایی رفع نیاز ۷۰ درصد بیمارستان های کشور را دارد در پارک علم و فناوری رونمایی کرد.
تصویر رونمایی از دستگاه ونتیلاتور پیشرفته در پارک علم و فناوری خراسان

به گزارش سایت خبری پرسون، «روح الله دهقانی فیروزآبادی» ضمن حضور در این واحد دانش بنیان از روند فعالیت های شرکت احیا درمان مستقر در پارک علم و فناوری خراسان بازدید کرد.

همچنین از دستگاه ونتیلاتور پیشرفته ساخت این شرکت نیز رونمایی شد که توانایی رفع نیاز ۷۰ درصد بیمارستان های کشور را دارد.

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور در این بازدید گفت: در روزگار کرونا افراد بسیاری به دلیل مشکلات تنفسی جان خود را از دست دادند و تولیدات شرکت احیا درمان توانست تا جان افراد بسیاری را حفظ کند.

فیروز آبادی بیان کرد: همانگونه که مرحوم علامه طباطبایی فرمودند که حاضر هستند تمام ثواب اعمال خود را با یک شب پرستاری از بیماران عوض نمایند، نشان از آن دارد که کار شما در بهبود بیماران دارای ارزش بسیار بالایی است.

شرکت احیا درمان پیشرفته با سابقه ۱۲ ساله اولین تولید کننده دستگاه های ونتیلاتور مراقبت ویژه و دستگاه های ماشین بیهوشی، تنها تولید کننده دستگاه های ونتیلاتور مراقبت ویژه و همچنین تولید کننده دستگاه سی.تی. اسکن در ایران است.

این شرکت ضمن دریافت تاییدیه از مراجع داخلی و همچنین متخصصان کمپانی اروپایی در خصوص کیفیت مطلوب و مناسب تولیدات خود، موفق به کسب استاندارد بین المللی CE اروپا برای محصولات خود شد.

منبع: ایرنا

572758

مطالب مرتبط