اخبار منتخب استان‌ها

شهاب ادواری، فعال فرهنگی و رسانه ای گفت: ترور شهید محسن فخری زاده شاید در نگاه اول یک عملیات تروریستی محدود به یک منطقه جغرافیایی و یک بازه زمانی باشد، ولی این رویداد و حادثه نشان دهنده شعله های پنهان تقابل نظام های سلطه با این انقلاب است.

شهردار کرمانشاه با تاکید بر اینکه با عهدی که با شهروندان کرمانشاهی بسته است همچنان ثابت قدم است بیان داشت: آقایانی که از من برای خدمتگزاری به مردم قدرشناس کرمانشاه دعوت کردند بهتر از هرکسی می دانند برای پست به کرمانشاه نیامدم که برای پست کرمانشاه را ترک کنم.

فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی:

بیش از ۸۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف و ضبط شد

فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی خبر داد: در هشت ماهه امسال با تلاش مرزبانان بیش از ۸۰۰ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در نقاط مرزی آذربایجان غربی کشف و ضبط شده اند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اسکو خبر داد:

نجات ۲ نفر از مرگ خاموش در سهند

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اسکو گفت: ۲ نفر با حضور به موقع کارشناسان اورژانس سهند، از مرگ حتمی نجات یافتند.
در خرم آباد حادثه اتفاق افتاد؛

انفجار مهیب در خرم آباد با ۱۵ کشته و زخمی

معاون برنامه‌ریزی و پشتیبانی سازمان آتش‌نشانی شهرداری خرم‌آباد در تشریح جزئیات حادثه انفجار در خرم‌آباد از کشته و زخمی شدن 15نفر خبر داد.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه با انسجام ملی می توانیم طرح شهید سلیمانی را به انجام برسانیم گفت: خمیرمایه این طرح حرکت جهادی و بسیجی است و با توجه به ظرفیت موجود نباید منتظر کسی باشیم و باید خودمان دست بکار شویم و ادارات و دستگاههای مختلف باید در این مسیر تمام همت خود را بکار بگیرند.

دادستان مرکز استان البرز به همراه مدیر کل زندان های استان البرز، ضمن بازدید از اردوگاه کاردرمانی و حرفه آموزی کرج، اشتغال زندانیان که در طرح تحول قوه قضائیه توسط رئیس دستگاه قضا ابلاغ شده بود را مورد بررسی قرار دادند.
دادستان عمومی و انقلاب سنندج خبر داد:

قتل زن سنندجی به دست بستگانش

یک زن جوان سنندجی به دست دو تن از بستگان نزدیک خود به قتل رسید.

مگر میشود « مارادونا » را نشناخت درست مثل « محمدعلی کلی»  سالمندان و کودکان همه و همه او را می شناسند. مردی که دیگر در میان ما نیست. ستاره آرژانتینی که خارج از مستطیل سبز به مردم کمک می کرد و از سیاست امپریالیسم انتقاد می کرد. 
مدیرکل هواشناسی استان البرز اعلام کرد:

هوای البرز، نفس گروه های حساس را تنگ تر کرد

آرش بهاروند خبر از وارونگی دما در استان داد و گفت: این جریان در سطوح پایینی جو و در نتیجه انباشت آلاینده‌ها در منطقه البرز مرکزی است.
رئیس اتاق اصناف استان البرز:

نظارت بر اصناف تا پایان هفته جاری ادامه دارد

بهروز حصاری خبر از استقبال رضایت بخش اصناف کرج داد و گفت: محدودیت های دو هفته ای کرونایی تا پایان هفته جاری ادامه دارد و هنوز تمدید این طرح، اعلام نشده است.
کارگاه آموزشی مدرسه پاییزه حقوق کودک با همکاری یونیسف (صندوق کودکان ملل متحد)، دبیرخانه مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک، وزارت دادگستری و دفتر امور زنان و خانواده استانداری کردستان به صورت آنلاین در سنندج برگزار می‌شود.

گزارش پرسون از شهر تازه تاسیس توپ آغاج؛

«درمانگاه» بی درمان شهر توپ آغاج!

توپ آغاج با وجود اینکه به عنوان شهر از سوی مسئولان شناخته و معرفی شده است در بخش و حوزه درمان و سلامت از کاستی های بسیاری رنج می برد.
دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های استان البرز:

محکومیت ترور شهید فخری زاده توسط دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی کرج

محمدرضا فلاحی با بیان اینکه دانشجویان بسیجی این استان با صدور بیانیه ای این اقدام شرورانه دشمنان را محکوم کردند، افزود: دانشجویان خواستار انتقام خون این شهید والامقام شدند.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان فردیس:

پلمپ کارگاه غیرمجاز انواع لاستیک خودروهای سنگین

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان فردیس از شناسایی و پملپ کارگاه غیرمجاز تولید و توزیع انواع لاستیک خودروهای سنگین خبر داد و گفت: در این زمینه سه نفر به جرم کلاهبرداری و فریب دستگیر شدند.
فرمانده سپاه استان البرز اعلام کرد:

توزیع ۳۵ هزار سبد معیشتی بین نیازمندان

سردار سید یوسف مولایی گفت: همزمان با هفتمین رزمایش همدلی، 35 هزار سبد کالا بین نیازمندان توزیع می‌شود که ارزش ریالی هر سبد حدود 300 هزار تومان است.
رئیس اتحادیه مرغ فروشان استان البرز:

افزایش قیمت مرغ ناشی از هجمه‌های روانی است

کاظم حاج محمدی، افزایش قیمت مرغ را ناشی از هجمه های روانی دانست و گفت: با اقدامات صورت گرفته، بازار مرغ در استان البرز به تعادل می‌رسد.
سرماج‌حسین‌خانی، روستایی از توابع بخش بیستون شهرستان هرسین در استان کرمانشاه است.