اخبار منتخب استان‌ها

با حضور استاندار گیلان و معاون وزیر دفاع صورت گرفت؛

رونمایی از دستگاه شناور دروگر سنبل آبی در انزلی

دستگاه دروگر سنبل آبی با حضور استاندار گیلان، معاون وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و معاون رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در مجموعه صنایع دریایی شهید تمجیدی انزلی رونمایی شد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، از جابجایی ۱۹۶ هزار و ۸۰۶ مسافر در طرح نوروزی امسال خبر داد و تصریح کرد: شاهد افزایش ۱۸۷ درصدی هم در سفر و هم در مسافر از طریق پایانه های استان در طرح نوروزی امسال نسبت به طرح نوروزی سال گذشته هستیم.
وزیر آموزش و پرورش در جمع معلمان یزدی؛

کرونا؛ راه های نوینی را در سیستم آموزشی خلق کرد

محسن حاجی میرزایی، وزیر آموزش و پرورش به اهمیت آموزش مجازی اشاره کرد و گفت: کرونا در کنار همه اتفاقات تلخ ظرفیت های زیادی برای آموزش و پرورش گشوده و این شرایط راه های نوینی را در سیستم آموزشی خلق کرد.
امام جمعه یزد در دیدار با وزیر آموزش و پرورش؛

کرونا؛ فرصتی مناسب برای تغییر در سیستم آموزشی است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با تاکید بر اینکه سیستم آموزشی و اداری آموزش و پرورش نیازمند تغییر است، گفت: می توان از فرصت کرونا برای ایجاد این تحول استفاده کرد.
رئیس ستاد انتخابات استان یزد در گفتگو با پرسون خبر داد؛

آغاز ثبت نام از داوطلبان شوراهای روستا

احمد ترحمی با بیان اینکه ثبت نام داوطلبان شوراهای روستایی از روز دوشنبه 16 فروردین همزمان با سراسر کشور در استان یزد آغاز شده است گفت: انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا نیز در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در سراسر کشور برگزار می گردد.
در سایه ساده انگاری و کوتاهی در مقابل کرونا؛

آژیر قرمز در اراک به صدا درآمد

کوتاهی و ساده انگاری ویروس کرونا از سوی مردم در تعطیلات نوروز ۱۴۰۰ باعث افزایش مبتلایان به کرونا و ایجاد وضعیت قرمز در اراک شد
نماینده شورای شهر منطقه دو شهرداری یزد با بیان اینکه روند آزادسازی و طرح تعریض شهری به صورت بی وقفه در حال اجرا است گفت: طرح آزادسازی معابر شهری و تخریب ملک‌های مزاحم با هدف تأمین رفاه شهروندان و رفع گره‌های ترافیکی انجام می شود.
معاون اول رئیس جمهوری صبح امروز ۱۴ فروردین وارد فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد شد و مورد استقبال استاندار خراسان رضوی و مدیران این استان قرار گرفت.

مدیرکل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی اعلام کرد: طرح جامع گردشگری ارگ تاریخی بلقیس اسفراین که دومین بنای خشتی کشور محسوب می شود در سال جاری تدوین می شود.

نصرتی اولین زن صدابردار ایران در گفت‌وگو با پرسون مطرح کرد؛

نابود شدن ویروس کرونا آرزوی سال۱۴۰۰

پرستو نصرتی اولین زن صدابردار ایران است که از سال ۱۳۸۰ با تئاتر وارده عرصه هنر و رسانه شد و با وارد شدن به دنیای تصویر به سمت صدابرداری و انجام کارهای پشت صحنه رفت است.
نصرتی اولین زن صدابردار ایران در گفت‌وگو با پرسون مطرح کرد؛

نابود شدن ویروس کرونا آرزوی سال۱۴۰۰

پرستو نصرتی اولین زن صدابردار ایران است که از سال ۱۳۸۰ با تئاتر وارده عرصه هنر و رسانه شد و با وارد شدن به دنیای تصویر به سمت صدابرداری و انجام کارهای پشت صحنه رفت است
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: انتخابات در پیش است و دشمن از هم‌اکنون به دنبال تبلیغات برای بدبین کردن مردم است بنابراین مردم باید دشمن شناسی را مدنظر قرار دهند.
۱۳ فروردین از آیین های کهن ایرانیان است که با نام روز طبیعت و یا عامیانه سیزده بدر در میان مردم شناخته شده است.
رییس جهادکشاورزی استان آذربایجان‌غربی؛

بیش از ۵۶۱ تن گوشت مرغ گرم در سطح بازار عرضه شد

رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی گفت: برای تامین گوشت مرغ مردم استان در استانه روز ۱۳ فروردین بیش از ۵۶۱ تن گوشت مرغ گرم امروز در سطح بازار عرضه شد که بالاترین رکورد توزیع در سطح استان تا کنون به شمار می رود.
بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی:

۱۲ فروردین روز حاکمیت مردمی

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی روز پنجشنبه با صدور بیانیه‌ای یوم‌الله ۱۲ فروردین را طلیعۀ استقرار نظام مردم‌سالار جمهوری اسلامی و سرآغاز حاکمیت دینی متکی بر مردم با هندسۀ عمومی جامعۀ اسلامی عنوان کرد.
بر اساس اطلاعیه ستاد استانی مقابله با کرونا؛

یزدی ها در روز طبیعت خانه نشین شدند

ستاد استانی مقابله با کرونا در خصوص ممنوعیت هر گونه دورهمی و تجمع در روز طبیعت اطلاعیه ای صادر کرد.