اخبار منتخب استان‌ها

فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به این موضوع که رعایت نظم و امنیت خط قرمز پلیس است، تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان شهریورماه، 190 نفر اراذل و اوباش که امنیت شهروندان را به مخاطره انداخته و موجب بی نظمی در جامعه شده بودند دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.
رییس پلیس راه خراسان رضوی گفت: ترافیک در خروجی‌های مشهد پُرحجم و نیمه سنگین است و ۱۷۰ تیم گشتی در جاده‌های استان در حال فعالیت هستند.
مدیرکل گمرک استان سمنان از افزایش 40 درصدی صادرات کالا از استان سمنان خبر داد و گفت: کالا‌هایی به ارزش ۱۶۹ میلیون دلار نیمه نخست سال ۱۴۰۰ از استان صادر شد که نسبت به سال گذشته افزایش ۴۰ درصدی داشت.
نماینده مردم ۵ شهر استان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی خبر داد:

مغفول ماندن زنجیره تولید انگور خراسان شمالی

نماینده مردم ۵ شهر استان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی از مغفول ماندن زنجیره تولید انگور خراسان شمالی خبر داد و گفت: باید با اولویت بندی زنجیره تولید انگور در منطقه تکمیل شود تا در ادامه شاهد تولید ثروت در منطقه باشیم.
مسئول قرارگاه فضای مجازی سپاه گیلان خبر داد:

اجرای نهضت ارتقای سواد رسانه

مسئول قرارگاه فضای مجازی سپاه گیلان از اجرای نهضت ارتقای سواد رسانه در راستای صدور فرمان جهاد تبیین مقام معظم رهبری خبر داد.
رئیس اداره فرش سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان خبر داد:

راه‌اندازی شورای مُزد فرش دستبافت

رئیس اداره فرش سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان گفت: شورای مُزد فرش دستباف این استان راه‌اندازی شد.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری قزوین خبر داد:

برگزاری کارگاه مهارتی ویژه زنان سرپرست خانوار

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری قزوین از برگزاری دوره‌های آموزشی رایگان و مهارت محور ویژه زنان سرپرست خانوار و دختران بازمانده از تحصیل در جهت توانمندسازی زنان دارای مشکل معیشتی خبر داد.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی:

از 147 واحد مسکونی روستایی بهره‌برداری می‌شود

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی از بهره برداری از 147 واحد مسکونی در روستاهای استان به مناسبت روز روستا خبر داد.
رئیس اداره تعاون و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان خبر داد:

علت عدم دریافت کتاب توسط برخی از دانش‌آموزان

رئیس اداره تعاون و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: دانش‌آموزان هیچ نگرانی نداشته باشند به اندازه کافی کتاب درسی در نواحی و مناطق آموزش و پرورش توزیع شده است.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار خبر داد:

اجرای طرح مدیریت هوشمند کرونا در قزوین

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین گفت: طرح مدیریت هوشمند کرونا در قزوین به صورت پایلوت کشوری اجرا می‌شود.
معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان خبر داد:

اجرایی شدن ۱۳ پروژه باز آفرینی شهری در زاهدان

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان از اجرایی شدن ۱۳ پروژه باز آفرینی شهری در زاهدان خبر داد و گفت: ۱۳ پروژه در سالجاری با اعتبار افزون بر ۴۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در شهر زاهدان توسط این اداره کل در حال اجراست.