اخبار منتخب استان‌ها

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان اردبیل:

۹۰۰ چاه غیرمجاز مسدود شد

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان اردبیل از انسداد 900 چاه غیرمجاز خبر داد و گفت: برای پایداری منابع آب زیرزمینی استان تاکنون حدود ۹۰۰ چاه غیرمجاز پر و مسلوب المنفعه شده است.
بر اساس جدیدترین رنگبندی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت؛

۱۷ شهر اصفهان در وضعیت نارنجی کرونا قرار گرفت

۱۷ شهرستان استان اصفهان بر اساس جدیدترین رنگبندی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت در وضعیت نارنجی کرونا ثبت شده است.
مدیر کل مدیریت بحران استانداری گیلان:

سیل ۲۰ میلیارد تومان به گیلان خسارت زد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان از خسارت حدود ۲۰ میلیارد تومانی سیلاب به استان به ویژه آستارا، خبر داد.
رییس شبکه بهداشت و درمان سلسله گفت: ۴۵ هزار و ۵۳۶ دُز واکسن کرونا تاکنون برای گروه‌های هدف واجد شرایط در این شهرستان تزریق شده است و مشکلی در خصوص تامین واکسن مورد نیاز وجود ندارد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان خبر داد:

پانزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی مریوان به آبان ماه موکول شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان از موکول شدن تاریخ برگزاری پانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان به دلیل تداوم وضعیت قرمز استان کردستان در پی شیوع ویروس کرونا به اول آبان ماه خبر داد.
وزیر کشور ایجاد شبکه ای از  جوانان پرتوان، پرانرژی و خلاق را حائز  اهمیت دانست و گفت: جوانان در اداره امور نقش ویژه ای دارند و باید استاندار با تکیه به این جوانان بستر سازی و کادرسازی کند و تحقق کارهای نشدنی را دنبال کند
رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی خبر داد:

خرید سیب صنعتی توسط آستان قدس رضوی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی از خریداری سیب صنعتی بر اساس توافق انجام شده با شرکت های آستان قدس رضوی، خبر داد.
مدیرکل هواشناسی خراسان رضوی خبر داد:

پاییز کم باران در انتظار خراسان رضوی

مدیرکل هواشناسی خراسان رضوی با بیان اینکه پاییز کم باران در انتظار خراسان رضوی است گفت: پیش‌بینی‌های انجام شده حاکی از آن است که میزان بارش خراسان رضوی و دیگر مناطق شمال‌شرق کشور در ماه‌های مهر و آبان امسال قابل توجه نیست و کمتر از حد معمول خواهد بود.
مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان گیلان خبر داد:

بازگشایی مدارس منوط به تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان گیلان گفت: در صورت مهیا شدن زمینه و بستر لازم با توجه به روند مطلوب واکسیناسیون با اعلام ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا مدارس به شکل حضوری برگزار خواهد شد.