اخبار منتخب استان‌ها

معلم برتر از برگزاری کلاس‌های هوش هیجانی به طور مجازی خبر داد و گفت: همه دانش‌آموزان دارای استعداد هستند و بایستی اهتمام جدی در خصوص شناسایی ظرفیت‌ها به وجود آید در این راستا شناسایی ظرفیتها و قرار دادن دانش آموز در موقعیت متناسب با ظرفیت باعث می‌شود که همه احساس توانمندی کنند، استفاده از همه دانش آموزان در میدان نظریه پردازی و اجرا و ایجاد میدان‌های متفاوت کمک شایانی برای شناسایی استعدادها خواهد کرد.
مسئول بسیج رسانه و برگزاری دومین دوره مسابقات دو و میدانی و فوتبال جام شهدای رسانه استان همدان در نهاوند گفت: مسابقات دو ومیدانی در ۴ رده آقایان و بانوان و با شرکت ۱۰۰دونده از شهرستان‌های استان همدان در استادیوم علیمرادیان نهاوند برگزار شد.
رئیس سیاستگذاری دانشکده پزشکی شیراز اعلام کرد:

دهمین سمینار وبینار بین المللی سلامت زنان

رئیس سیاستگذاری دانشکده پزشکی شیراز گفت: در راستای ترویج فرهنگ سلامت به ویژه در میان بانوان دهمین وبینار بین المللی سلامت زنان چهارشنبه و پنجشنبه این هفته در شیراز برگزار می‌شود.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی در اولویت قرار گرفتن سه طرح شهرستان بوکان برای جذب اعتبار در سفر ریاست جمهوری به استان خبر داد و گفتت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، امید می‌رود مشکلات تصفیه‌خانه بوکان در کوتاه مدت مرتفع شود.
وحیدی در بدو ورود به استان کردستان؛

دولت درصدد توسعه استان‌های مرزی است

وزیر کشور گفت: یکی از مهمترین تلاش‌های دولت بر توسعه استان‌ها به‌ویژه استان‌های مرزی متمرکز است که کردستان از جمله آنهاست.
استاندار خوزستان با تشریح وضعیت منابع آبی استان خوزستان تاکید کرد: منابع آبی استان خوزستان به شدت کاهش یافته و استان به هیچ وجه در شرایط مناسب آبی قرار ندارد.
رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی از پویش رسانه‌ای آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد در استان خبر داد و گفت: پویش رسانه‌ای آزاد سازی زندانیان اختصاص به جرایم مالی و جرایم غیر عمد دارد که قریب به اتفاق این افراد  نه دارای سوء نیت و نه علم و عمد هستند و  به دلیل شرایط اقتصادی دچار این مشکل شده‌اند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی گفت: در راستای اجرای طرح بهارستان، شبکه برق ۵٠٠ روستای آذربایجان‌غربی تا پایان ۱۴٠٠ بهسازی می‌شوند که تا امروز پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی را شاهد هستیم.
می‌گویند اردکان یزد کوچک است. اما این طور نیست. اردکان خودش است با تجربه‌های خاص خودش. این شهر اگر قنات و کویر دارد غار و باغ های سرسبز هم دارد و بافت تاریخی کوچکتر از یزد اما شبیه به آن.

امام جمعه یزد خواستار شد؛

تعاونی های غیر فعال احیا شوند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در دیدار با سرپرست جدید اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت: یکی از اقدامات بسیار مهمی که باید در این اداره کل انجام شود، احیای تعاونی‌هاست.