اخبار منتخب استان‌ها

سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نشست با مسئولین دفتر آستان قدس رضوی یزد:

فرصت اشتغال با توسعه و گسترش مشاغل خانگی برای فارغ التحصیلان دانشگاهی بیکار

سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نشست با مسئولین دفتر آستان قدس رضوی یزد گفت: یکی از معضلات استان بیکاری فارغ التحصیلان دانشگاهی در رشته های علوم پایه و علوم انسانی به خصوص در بین بانوان است.
خیمه‌ای بزرگ افراشته در کنار پل خواجو و بادی که گرد از زمین بلند می‌کند با جمعیتی از کشاورزانی که می‌گویند آب بر آنها بسته شده و دور خیمه حلقه زده‌اند و نیروهای انتظامی که گرد کشاورزان حلقه زده‌اند؛ ترکیبی بدیع که به نظر می‌رسد برای روایتی مدرن از وقایع دینی طراحی شده‌ تا آن‌طور که خود کشاورزان معترض می‌گویند، مظلومیت‌شان را به تصویر بکشد
استاندار یزد تقویت رسانه ها را یکی از الزامات انکار ناپذیر در راستای پیشرفت و تعالی استان دانست و گفت: رسانه ها در دولت سیزدهم تفاوت معناداری را در توجه و حمایت از خود احساس خواهند کرد.
فرماندار مهاباد از مهار آتش‌سوزی در مجتمع نوین مهاباد خبر داد و گفت: علت آتش‌سوزی و خسارت ناشی از آن تحت بررسی است.
معاون عمرانی استاندار خبر داد؛

تدوین برنامه عمرانی چهار ساله استان یزد

معاون عمرانی استاندار از تدوین برنامه عمرانی چهار ساله استان خبر داد و گفت: این اقدام مهمترین اولویت ها و اقدامات حوزه عمرانی استان در ابتدای شروع به کار دولت است.
محققان سازمان زمین شناسی در مطالعات اخیر خود در زمینه پتانسیل یابی ژئوپارک، استان گیلان را به دلیل وجود زمینه‌های مستعد برای زمین گردشگری انتخاب کردند که مطالعه در زمینه تکمیل زیر ساخت‌های این طرح ۸۰ درصد پیشرفت داشته است.
مدیر مخابرات منطقه یزد با اعلام این خبر گفت: همزمان با برگزاری جشنواره شکرانه انار در روستای سرو علیای بخش عقدا، به همت متخصصان مخابرات منطقه یزد این روستا به فناوری 4G مجهز شد.
افزایش معنادار قربانیان کرونا نسبت به روز گذشته؛

هر ۹ دقیقه ۱ فوتی نتیجه عادی‌انگاری‌ها

افزایش معنادار تعداد فوتی‌ها نسبت به روزهای گذشته نشان می‌دهد‌ عدم رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی ادامه داشته و برخی با عادی‌انگاری، سبب صعودی‌شدن نرخ ابتلا و فوت در کشور شده‌اند.
معاون هماهنگ کننده سپاه الغدیر یزد عنوان کرد؛

شرکت بیش از ۱۰۰ نفر در سومین مرحله رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج یزد

معاون هماهنگ‌کننده سپاه الغدیر استان یزد تعداد تیم‌های شرکت‌کننده در سومین مرحله رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج یزد را ۳۰ تیم اعلام کرد و گفت: بیش از ۱۰۰ نفر به مدت ۴۸ ساعت در این گروه‌ها مشغول به تولید محتوا خواهند شد.
فرمانده نیروی انتظامی فارس گفت: با تلاش شبانه روزی نیروی انتظامی، در صورت درخواست از سوی هر مسئول و یا دستگاه اجرایی پلیس قادر است در مدت 48 ساعت مجرمان، متکدیان و معتادان متجاهر را دستگیر و تحویل قانون دهد.