پوشش ویژه کرونا

در پرسون از رویدادهای لحظه ای کرونا در ایران و جهان باخبر شوید.

طبق آخرین آمار جهانی در شب گذشته بیش از ۴۶۹ هزار نفر در سراسر جهان به ویروس کرونا مبتلا شده و همچنین ۷ هزار و ۸۷۴ نفر جان خود را از دست دادند.
بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، در ۲۴ ساعت گذشته در کشور متاسفانه ۱۸۵ بیمار مبتلا به کرونا جان خود را به دلیل این بیماری از دست دادند و این درحالیست که پس از ۸۲ روز، آمار روزانه فوتی‌های این بیماری به کمتر از ۲۰۰ نفر در کشور رسیده است.
استاندار تهران از واکسیناسیون ۶۶ درصدی در سطح استان تهران با تزریق ۷ میلیون و ۹۰۰ هزار واکسن دوز اول و ۳ میلیون و ۱۰۰ هزار واکسن دوز اول و دوم خبر داد.
ولیعهد ابوظبی می‌گوید که امارات متحده عربی بر بحران کووید-۱۹ غلبه کرده و شرایط زندگی به حالت عادی باز می‌گردد.

استاد اپیدمیولوژی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: طی هفته‌های گذشته در کل کشور آهنگی کاهشی در تعداد موارد جدیداً بستری شده داشتیم که متاسفانه این آهنگ کاهشی در اغلب استان‌ها متوقف شده یا سرعت کاهشی آن کمتر شده است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی ایران با اشاره به وضعیت شیوع بیماری کرونا در استان تهران، در عین حال مزایای اجرای طرح هوشمند مدیریت کرونا را برشمرد و گفت: اگر اطلاع رسانی پیرامون این طرح درست پیش رود و دستگاه‌ها هماهنگ با یکدیگر اقدام کنند فکر می‌کنم کمک بزرگی به مدیریت کرونا و افزایش سریع پوشش واکسیناسیون خواهد کرد.
بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، متاسفانه ۲۳۸ بیمار کووید-۱۹ در کشور طی شبانه روز گذشته جان خود را به دلیل ابتلا به این بیماری از دست دادند.
شمار مبتلایان به بیماری «کووید-۱۹» در جهان تاکنون به ۲۳۵ میلیون و ۷۳۰ هزار و ۳۱۶ نفر رسیده و مرگ چهار میلیون و ۸۱۶ هزار و ۱۲۲ نفر بر اثر ابتلا به این بیماری تأیید شده است و ۲۱۲ میلیون و ۶۰۸ هزار و ۹۱۳ نفر از مبتلایان نیز بهبود یافته‌اند.
عضو شورای شهر تهران با اشاره به آمار فوتی‌های کرونا در پایتخت گفت: با تسریع واکسیناسیون آمار متوفیان کرونا در پایتخت کاهش یافته است.