نشست‌ها

نشست علمی با موضوع “ماهیت پارادایم” روز یکشنبه ۲۵ دیماه سال جاری ساعت ۱۳:۰۰ در سالن جلسات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به نشانی: قم، بلوار ۱۵ خرداد، کوی شهید میثمی برگزار می شود.
مدیر مجمع جهانی حضرت علی‌اصغر(ع) از برگزاری اجلاس بین‌المللی نخبگان منابر شیعه با حضور ۸۰۰ نفر از اساتید حوزه و دانشگاه، هنرمندان، خطبا و شعرا در مشهد مقدس در بهمن ماه خبر داد.
سردار دهقان مشاور فرماندهی معظم کل قوا و دبیر ستاد توسعه سواحل مکران در نشست ویژه بررسی فرصت‌ها و چالش‌های سرمایه‌گذاری هلدینگ سبا در منطقه آزاد چابهار و محدوده مرزی ریمدان که شامگاه سه‌شنبه ۲۲ آذر ماه ۱۴۰۱ در مجتمع فرهنگی بیمه ایران برگزار شد با تاکید بر اهمیت نوگرایی، نواندیشی و نوآوری‌های فناورانه خواستار سرمایه گذاری  هلدینگ سبا در  منطقه چابهار و ریمدان شد.
در نشست خبری قائم‌مقامِ معاونِ وزیر در سازمان دانش‌آموزی تشریح شد:

وحدت دانش‌آموزان کشورهای اسلامی/ ارتباطات جریان‌ساز- الگوگیری از سردار دلها

روز گذشته قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش‌آموزی، ابعاد برگزاری پویش بزرگ «موکب فرزندان حاج قاسم» (جنبش دانش‌‌آموزی کشورهای اسلامی) را تشریح کرد.
نشست خبری انجمن سازندگان و تأمین کنندگان کالا و خدمات انرژی‌های تجدید پذیر در اتاق بازرگانی برگزار شد. در این نشست سید محمد جواد موسوی نایب رئیس انجمن با اشاره به اینکه انجمن در سال ۱۴۰۰ تأسیس شده است گفت: این انجمن فعالین صنعت تجدیدپذیر را پوشش می‌دهد.


سخنگوی قوه قضائیه خبر داد:

5 سال حبس برای میرسلیم

سخنگوی قوه قضائیه گفت: سیدمهدی میرسلیم به اتهام مقید در پرونده به تحمل ۵ سال حبس محکوم شده؛ تاریخ اجرای مجازات معلوم است و جای ابهامی ندارد.
رئیس‌جمهور گفت: معتقدیم که فرمت روند آستانه موفق بوده و توانسته پاسخ خوبی برای امنیت سوریه داشته باشد و این روش باید ادامه یابد؛ و همکاری سه کشور و دیگر کشورهای منطقه ادامه یابد تا حاکمیت سوریه ثبات یابد.
مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری شستا گفت: شستا به ۴۴ میلیون نفر خدمات می‌دهد. امروز سرمایه شستا متعلق به بیمه شدگان کارگران است، اما استفاده بین نسلی از آن می‌شود و شستا به سمت ۴۰ میلیون سهامدار می‌رود.
سخنگوی قوه قضاییه گفت: دو نفر فرانسوی تفهیم اتهام شدند و اتهامشان اجتماع و تبانی به قصد اقدام علیه امنیت ملی کشور بوده است و قابل قیاس با پرونده اسدی و نوری نیست و مرتبطین آنها که از داخل ارتباط داشتند مورد بررسی و تحقیق قرار دارند.
مدیرعامل تپسی اعلام کرد: هدف تپسی از ورود به بازار سرمایه توسعه کسب‌وکار است و تمام منابع حاصل از عرضه اولیه برای توسعه و رشد آتی به شرکت تزریق خواهد شد.
رئیس‌ جمهور با اشاره به افزایش ۴ برابری تبادلات تجاری ایران و تاجیکستان گفت: روابط دوجانبه را می‌توانیم به روابط خوب منطقه‌ای و بین‌المللی تبدیل کنیم.