نشست‌ها

مدیران ارشد شرکت ملی گاز ایران صبح امروز طی بازدیدی از مرکز مانیتورینگ پیشرفته عملیات شبکه همراه اول، در نشستی با مدیران اپراتور اول تلفن همراه به بحث و تبادل‌نظر درباره زیرساخت و الزامات هوشمندسازی در صنایع مختلف از جمله صنعت انرژی پرداختند.
مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: برای احتکار چهار هزار خودرو هایما و پژو پارس در پارکینگ ایران خودروی مشهد پرونده تخلف تشکیل شده است.
رئیس سازمان اموال تملیکی استان تهران گفت: تعداد ۳۵۶ دستگاه خودرو قاچاق در اختیار سازمان اموال تملیکی استان تهران قرار دارد که در آینده نزدیک ۱۰۵ دستگاه پس از تاییدیه استاندارد و محیط زیست به مزایده گذاشته می‌شود.
امیرعبداللهیان در نشست خبری مشترک با وزیر خارجه عراق:

اقدامات مثبت عراق در زمینه اجرای بندهای موافقتنامه امنیتی با ایران

وزیر خارجه گفت: مقامات عالی‌رتبه دولت عراق و فؤاد حسین امروز اقدامات بسیار خوبی در خصوص خارج کردن گروه‌های تروریستی از مناطق نزدیک به مرزهای ایران، انتقال آنها به عمق خاک عراق در اقلیم کردستان عراق، تلاش برای خلع سلاح کردن آنها و اجرای کامل بندهای موافقتنامه امنیتی بین دو کشور انجام داده‌اند.
نشست مشترک هیئت مدیره شرکت ملی گاز ایران با مدیران پالایشگاه‌ها و ستاد مجتمع گاز پارس جنوبی به ریاست معاون وزیر نفت در امور گاز با هدف ارتقای سطح آمادگی پالایشگاه‌های گازی برای زمستان و افزایش هماهنگی ستاد شرکت ملی گاز و مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد.
رئیس جمهور با تاکید بر اینکه به دولتمردان توصیه کرده برای حل مشکلات مردم در میدان باشند، گفت: اقتصاد و زندگی مردم را به اراده آمریکا و برخی کشورهای اروپایی وصل نمی کنیم.
معاون پارلمان رئیس‌جمهور گفت: بنا بر این نیست که دائم وزارت‌خانه تأسیس کنیم که با سیاست‌های برنامه ششم هم خیلی همراه نیست، لذا دولت نظرش در این باره مثبت نیست و در حد طرح مجلس است و اگر هم مطرح شود بار مالی دارد و اگر به شورای نگهبان برود، بازمی‌گردد.