تازه‌ترین عناوین

دادستان کل کشور با بیان اینکه اقدامات زیادی در خصوص بی‌حجابی یا بدحجابی انجام شده اما باز هم هست و تعطیل نشده است، گفت: مکررا گفتیم بحث اقدام قضایی، پایان خط است و ابتدا باید از طریق ارشاد و نهی از منکر اقدام شود؛ کسی حق ندارد در خیابان با کسی برخورد فیزیکی داشته باشد.

دولت و مقامات آمریکا به دلیل مشارکت در واقعه تروریستی پیشین سیستان و بلوچستان در شعبه ۵۵ دادگاه حقوقی روابط بین‌الملل تهران به پرداخت ۴ میلیارد و ۱۳۰ میلیون دلار محکوم شد.
یادداشت تفاهم همکاری تلویزیونی میان سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و شبکه «بریکس تی وی» روسیه با هدف گسترش همکاری‌های رسانه‌ای امضا شد.
ازدواج این روزها در بین جوانان محبوبیت خود را از دست داده است و برخی از آنها شانه خالی کردن از مسئولیت و جایگزین شدن راه‌های آسان‌تر همراه گزینی را به ازدواج ترجیح می‌دهند.

کارشناس اداره کل غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو، بر استفاده از نان‌های تیره تاکید کرد و گفت: سبوس، ارزش غذایی را افزایش می‌دهد.
سنگربان تیم ملی پس از برگزاری دو بازی در فیفادی شهریورماه برای دقایقی با خبرنگاران درباره مسائل مختلف صحبت کرد و پیشنهاد جالبی را هم مطرح کرد.
طالبان از آغاز «پروژه مهم» خط لوله تاپی که گاز را از ترکمنستان به کشورهای افغانستان، پاکستان و هند انتقال می‌دهد، خبر داد.

دولت انگلیس در تداوم مواضع خصمانه این کشور علیه روسیه، ۱۰ فروند کشتی متعلق به آنچه «ناوگان سایه» مسکو نامید، تحریم کرد.

قیمت هر قطعه سکه طرح جدید امروز (چهارشنبه، ۲۱ شهریور) در بازار طلای تهران با افزایش ۳۵۷ هزار تومانی نسبت به روز گذشته به ۴۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسید.

سازمان آگهی های پرسون