تازه‌ترین عناوین

تدابیر زمستانه شرکت واحد اتوبوسرانی را تشریح شد؛

آمادگی ناوگان اتوبوسرانی تهران برای فصل سرما

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از تدابیر و تمهیدات این مجموعه برای استمرار خدمات‌رسانی ناوگان اتوبوسرانی به شهروندان در فصل سرما خبر داد و گفت: به این منظور، پیش‌بینی‌های مورد نظر به ویژه برای مسیرهای شمالی پایتخت و توقفگاه‌های واقع در سامانه‌های برف‌خیز به عمل آمده تا ناوگان با آمادگی لازم در سطح شهر فعالیت کند.
گزارش مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای کشور؛

ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج-تهران

در این گزارش از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور در دوم آذر ماه سال ۹۹ مطلع شوید.
زمین‌لرزه‌ای به بزرگی چهار ریشتر صبح امروز یکشنبه حوالی اشکنان در مرزاستان های فارس و هرمزگان را لرزاند.
بازار خودروهای داخلی پرتیراژ در این هفته، روندی سینوسی داشت. بازار خودرو در بیشتر روزهای هفته افت قیمت را ثبت کرد؛ این روند نزولی تا آن جا پیش رفت که قیمت پراید ۱۳۱ را به حوالی ۱۰۰ میلیون تومان نزدیک کرد.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان:

خانه ورشو در بروجرد ساخته می شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان از ایجاد خانه ورشو در بروجرد خبر داد.

آخرین آمار کرونا در ایران؛

فوت ۴۳۱ بیمار در شبانه روز گذشته

تعداد جانباختگان ویروس کرونا در کشور به گفته سخنگوی وزارت بهداشت افزایش یافت و به ۴۴ هزار و ۳۲۷ نفر رسید.
طبق بررسی ها، نرخ‌های پیشنهادی در شهرهای جدید پردیس و هشتگرد ۱۰ تا ۱۵ درصد کاهش یافته است. و در شهر پاکدشت معاملات به حالت تعلیق درآمده است.
عضو کمیته علمی ستاد مقابله با کرونا گفت: واکسن ایرانی کرونا به زودی وارد فاز مطالعات انسانی می‌شود و بعد از دو ماه و قبل از پایان سال به شرط کسب نتایج خوب قابل استفاده برای مردم خواهد بود.
یک کارشناس بازار سرمایه با اشاره به اقدام بانک مرکزی برای افزایش سقف سرمایه‌گذاری درصندوق‌های ثابت و سهامی گفت: این اقدام، بازار سرمایه را از حالت رکودی که در دو سه ماه گذشته داشته‌ایم، خارج می‌کند.
تنها چند ساعت به اجرای طرح ممنوعیت تردد خودروها از ساعت ۲۱ شب تا چهار صبح باقی مانده است اما متأسفانه هنوز سازوکاری برای اعلام پلاکهای خودروهایی که در زمره مشاغل ضروری قرار دارند و می‌توانند در ساعات مذکور نیز تردد داشته باشند، تعبیه نشده است!

در پی تصویب محدودیت‌های جدید کرونایی در آذرماه، ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در اطلاعیه‌ای فهرست مشاغل گروه یک را که در هیچ یک از وضعیت‌های سه گانه (قرمز، نارنجی و زرد) تعطیل نمی‌شوند، اعلام کرد.

یکی از آخرین گزارش های منابع خبری حاکی از آن است که قیمت بیت کوین به عنوان بزرگترین رمزارز دنیای کریپتو و ارزهای دیجیتال از زمان هاوینگ سوم شبکه بیت کوین که در ماه می اتفاق افتاد تاکنون دوبرابر شده و بسیاری از تحلیلگران و کارشناسان بازار کریپتو؛ این جهش قیمتی را به اشتهای سیری ناپذیر شرکت ها و سازمان های بزرگ برای خرید بیت کوین ربط می دهند.

بر اساس اطلاعیه ستاد ملی مقابله با کرونا درباره محدودیت‌های شهرهای قرمز که از امروز ـ شنبه ـ آغاز شد، درخصوص رفت و آمد مشاغل هماهنگ شده از جمله خبرنگاران در ساعات ممنوعیت، با هماهنگی فرمانداری‌ها و راهور اقدام می‌شود و جریمه شامل آنها نمی‌شود.

سازمان آگهی های پرسون