تازه‌ترین عناوین

انتشارات یک‌صفحه‌ای با تولید محتواهای خواندنی و ارزشمند، مدت‌هاست که در نبرد با بی‌میلی و بی‌رغبتی به مطالعه پیروز شده است. در این روزهای کرونایی نیز، خلاقیت‌هایی نو در تولید و ارائه محتوا بر سیل مخاطبان کتاب‌های یک‌صفحه‌ای افزوده است.
مدیر اداره نظام‌های پرداخت بانک مرکزی گفت: از اواخر آذرماه سال جاری، تمامی افرادی که قصد استفاده از چک دارند موظف هستند که پس از صدور چک، اطلاعات چک صادر شده را در سامانه صیاد ثبت کنند.

سال‌هاست که قرص برنج با قرار گرفتن در دسته سموم غیرمجاز، خرید و فروش و واردات آن ممنوع اعلام شده اما با وجود این در یک سال گذشته آمار مرگ و میر بر اثر مصرف این قرص مرگ‌‌آور افزایش پیدا کرده است.

رئیس سازمان بسیج حقوقدانان گفت: هزار زندانی جرایم غیرعمد در هفته بسیج آزاد می‌شوند و این طرح در سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی، میلاد حضرت زهرا(س) و مولای متقیان  ادامه دارد تا زندانیان جرایم غیرعمد با برنامه‌ریزی مدون و موثر به آغوش گرم خانواده بازگردند.

مدیرکل آزمایشگاه مرجع سلامت وزارت بهداشت از توزیع کیت‌های تشخیص سریع آنتی‌ژن ویروس کووید-۱۹ از امروز خبر داد و گفت: این تست برای مراجعینی است که برای گرفتن مراقبت به  مراکز خدمات جامع سلامت منتخب کووید-۱۹ مراجعه می‌کنند.

در جریان معاملات دیروز بازار سهام شاخص کل به دلیل عرضه در نمادهای شاخص‌ساز نزولی شد اما در ادامه روند معاملات تقاضا تقویت پیدا کرد. حالا باید دید امروز بازار سهام چگونه پیش خواهد رفت؟
رئیس مرکز برنامه ریزی و نظارت بر دخانیات کشور با بیان این که قاچاق مواد دخانی در بازار بالای 500 نوع تنوع دارد گفت: هر میزان تولید حمایت شود؛ قاچاق، کاهش پیدا می‌کند.
جشنواره ملی نیرو و رسانه (نور) که برای سومین دوره از سوی روابط عمومی وزارت نیرو برگزار می‌شود، به دلیل استقبال خبرنگاران و رسانه‌ها برای ارسال آثار علاقه‌مندان تا 20 آذرماه تمدید شد.
سازمان آگهی های پرسون