تازه‌ترین عناوین

داستان ادامه‌دار گران شدن کالا‌ها این بار به مرغ رسید. در چنین وضعیتی، دولت ماهیانه تنها ۴۵ هزار تومان یارانه پرداخت می‌کند؛ مبلغی که به گفته یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، تنها کفاف خرید ۲۰ عدد گوجه در ماه را می‌دهد.
عضو شورای شهر تهران ضمن تذکر به حناچی به دلیل مشخص نشدن منشأ بوی بد تهران گفت:‌شهرداری باید یکی از معاونت‌هایش را متولی اصلی پیگیری این موضوع کند.
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به تداوم بارش‌ها در کشور تا روزهای پایانی هفته گفت: شدت بارش‌ها امروز (۹ آذر) در ۱۱ استان کشور و شمال و مرکز خلیج فارس خواهد بود.
پیشگویی که مدعی است نزدیک به ۲ سال قبل از پیدا شدن اولین مورد ابتلا به ویروس کرونا، این همه گیری را پیشگویی کرده بود، پیش بینی خود از سال ۲۰۲۱ را اعلام کرده است. نیکولاس اوجولا که می‌گوید شکست دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را هم پیش بینی کرده بود، در سال ۲۰۱۸ ادعا کرده بود...
یکی از اعضای تیم مشاوران رئیس‌جمهوری منتخب آمریکا در حوزه بیماری کووید ۱۹ به شبکه سی بی اس گفت که هفته‌ها پس از برگزاری مراسم عید شکرگزاری، تعداد بیماران کرونایی، موارد بستری و فوتی افزایش خواهند یافت.
در حالی که در مرحله سفارش‌گیری بازار سهام امروز تقاضای زیادی وجود نداشت اما شاخص کل با شروع معاملات بیش از دو درصد رشد کرد.
صرافی‌های بانک‌ها از صبح امروز، نهم آذرماه، نرخ دلار را برای فروش به مردم ۲۴ هزار و ۶۰۰ تومان اعلام کرده‌اند، نرخ خرید در این صرافی‌ها نیز ۲۳ هزار و ۴۰۰ تومان است.
سخنگوی انجمن واردکنندگان موبایل گفت: تعطیلی‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا و کاهش تقاضا دو عاملی است که قیمت تلفن همراه را جزئی ارزان کرده است.


گروه صنعتی ایران‌خودرو به منظور افزایش عرضه به بازار و تامین نیاز متقاضیان،‌ نهمین مرحله از فروش فوق‌العاده محصولات خود را از امروز (یکشنبه، نهم آذرماه) به مدت سه روز آغاز کرد.
به مناسبت دهم آذر سالروز شهادت آیت الله مدرس

در غربت آقای شهید اما آشنای همگان

آیت‌الله سیدحسن مدرس که مردم کاشمر او را به "آقای شهید" خوانده و می‌شناسند، مردی از سلاله پاکان و مبارزی وارسته در عصر ظلمت و استبداد رضا خانی بود، انسانی که به عنوان شاخص‌ترین نماینده مجلس شورای ملی پس از انقلاب مشروطه در مدت پنج دوره حضور درخشان و بی‌نظیر در خانه ملت داشت.

سازمان آگهی های پرسون