تازه‌ترین عناوین

دادستان عمومی و انقلاب عجب شیر:

داماد عجب‌شیری به توزیع ماسک رایگان محکوم شد

دادستان عمومی و انقلاب عجب شیر گفت: دامادی که بدون توجه به محدودیت‌های کرونایی اقدام به برگزاری مراسم عروسی کرده و بازداشت شده بود به تهیه و توزیع ماسک رایگان محکوم شد.

خبر بد برای استقلالی ها؛

شیخ دیاباته مصدوم شد

شیخ دیاباته مهاجم تیم فوتبال استقلال به دنبال مصدومیت از ناحیه عضله دوقلوی پای چپ حداقل سه هفته از میادین فوتبال دور خواهد بود.
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: دو سامانه بارشی جدید وارد کشور شدند که با ورود این سامانه در برخی از استان های کشور شاهد بارش برف و باران خواهیم بود.
بیانیه انجمن دفاع از قربانیان تروریسم

ترور شهید فخری زاده را محکوم میکنیم

انجمن دفاع از قربانیان تروریسم در بیانیه ای ترور فخری زاده دانشمند هسته ای دفاعی کشورمان را محکوم کرد.
فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان:

کشف ۳۵ قطعه شی تاریخی در شهرستان‌های جنوبی کرمان

فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان گفت: از ابتدای آذرماه جاری تاکنون ۳۵ قطعه شی تاریخی در شهرستانهای جنوبی استان کشف شده است.
رییس دفتر استان‌های ستاد احیای دریاچه ارومیه گفت: تراز دریاچه ارومیه در ۲۰ روز گذشته حدود ۴ سانتی متر افزایش داشته است که با احتساب این رقم تراز کنونی دریاچه به هزار و ۲۷۱ متر و ۲۲ سانتی متر رسیده است.
به دنبال این اتفاق، دونالد ترامپ، رئیس جمهور در حال کناره‌گیری آمریکا که همچنان معتقد است بایدن با تقلب در انتخابات پیروز شده، در توییتی آرزوی بهبودی هر چه سریع‌تر برای بایدن کرد.
صندوق پالایشی یکم که از زمان پذیره‌نویسی تا این هفته با احتساب ۳۰ درصد تخفیف باز هم زیان کرده بود اما در جریان روند صعودی ۳ هفته گذشته زیان خود را جبران و امروز از سوی سازمان بورس مجوز فعالیت گرفت.
سازمان آگهی های پرسون