تازه‌ترین عناوین

گزارش اختصاصی پرسون به بهانه روز جهانی معلولان؛

«معلولیت، محدودیت نیست» شعار است!

داوود می‌گوید «معلولیت زمانی محدودیت نیست که من بتوانم دوربینم را در دست بگیرم و همانند انسان‌های دیگر امکاناتی برای بهره بردن از وقتم داشته باشم.»
رییس اداره حفاظت محیط زیست پردیس:

مرکز بی‌خطرسازی پسماندهای پزشکی پردیس تعطیل است

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پردیس گفت: با توجه به تعطیلی بیمارستان شفا به عنوان تنها مرکز بی‌خطرسازی پسماندهای بیمارستانی شهرستان پردیس اکنون این زباله‌ها در مراکز دفن زباله اطراف شهرستان رهاسازی می‌شوند که کاملا غیراصولی و غیربهداشتی است.
رئیس بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری گفت: آمار مبتلایان و ورودی بیمارستان‌ها پایین آمده است، اما این شرایط شکننده است و پایدار نیست؛ باید محدودیت‌ها حداقل تا ۲ هفته دیگر ادامه یابد تا تاثیرگذار باشد.
شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد 144 قرار گرفته و هوای تهران برای گروه‌های حساس جامعه آلوده و نسبت به روزهای قبل میزان آلودگی تشدیده شده است.

جو بایدن رئیس‌جمهوری منتخب آمریکا بار دیگر بر موضع خود در مورد بازگشت به برجام تاکید کرد و در عین حال آن را کاری دشوار دانست.

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور:

پیگیر موضوع حذف سهمیه سوخت معلولان هستیم

نفریه گفت: سازمان بهزیستی پیگیر موضوع حذف سهمیه سوخت مازاد افراد دارای معلولیت است و مکاتبات زیادی با شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی داشته است.

ابراز امیدواری از ضبط فینال تا سال تحویل

گفتگوی اینترنتی با « احسان علیخانی» درباره سرنوشت «عصر جدید»

احسان علیخانی به همراه چهار داور مسابقه «عصر جدید» در یک برنامه زنده اینترنتی بعد از مدت‌ها توقف این برنامه درباره سرانجام تولید و پخش آن توضیحاتی ارائه کردند.
سازمان آگهی های پرسون