تازه‌ترین عناوین

رئیس پلیس فتا استان البرز گفت: چندی پیش یکی از شهروندان که به عنوان راننده در یکی از شرکت های تاکسی‌های اینترنتی فعالیت می‌کرد به این پلیس مراجعه نمود و ادعایی مبنی بر کلاهبرداری اینترنتی توسط یکی از دنبال کنندگان حساب اینستاگرامی‌ خود را داشت.
هفت عضو تیم ذوب‌آهن اصفهان به طور قطعی به کرونا مبتلا شده‌اند و احتمال لغو دیدار این تیم مقابل شهرخودرو بسیار بالاست.
سرپرست دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز از کشف 4 هزار کیسه آرد خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون هفت هزار و ۵۱۶ کیسه آرد قاچاق در استان، کشف و ضبط  شده است.
«ترفع» اقدامات شرکت واحد برای شهروندان دارای معلولیت را تشریح کرد:

خدمات‌رسانی ۱۴۱ دستگاه اتوبوس و وَن ویژه به ۴ هزار جانباز و معلول پایتخت

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران همزمان با «روز جهانی معلولان» از خدمات‌رسانی ۱۴۱ دستگاه اتوبوس و وَن ویژه به بیش از ۴ هزار جانباز و معلول پایتخت خبر داد و گفت: با وجود محدودیت‌هایی که شرکت واحد با آنها روبه‌روست اما تمام توان خود را به کار گرفته‌ایم تا خدماتمان را به این عزیزان محدود نکنیم.
رییس سازمان آتش نشانی سقز خبر داد:

آتش سوزی وسیع در سقز/ وجود 100 تن چوب در شعله های آتش

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سقز گفت: یک انبار بزرگ چوب در شهر سقز به علل نامعلوم دچار آتش سوزی شده است و کماکان تلاش برای خاموش کردن حریق توسط نیروهای آتش نشانی ادامه دارد.

گزارش پرسون از بازار شایعات؛

«مواد مخدر ـ الکل»، ارمغان کاسبان کرونا

برخی از افراد برای مصونیت از ویروس کرونا با ترغیب برخی از سوداگران مرگ و کاسبان کرونا ندانسته در دام اعتیاد به مواد مخدر و مشروبات الکلی می افتند.

ناصر پورکرم خواننده موسیقی پاپ در تازه ترین فعالیت موسیقایی خود قطعه موسیقایی «آدم عاشق» با ترانه ای از مهرزاد امیرخانی، آهنگسازی میلاد پرقوه منتشر کرد.
فرماندار کرمانشاه گفت: خوشبختانه خانم مذکور از بیمارستان ترخیص شده است و حال عمومی ایشان خوب است و شایعات مطرح شده در خصوص فوت نامبرده صحت ندارد و از بیمارستان ترخیص و در منزل هستند همچنین. نیروی انتظامی و دادستانی با جدیت در حال پیگیری هستند.

ویدیویی از یک سرقت همراه با خشونت از روز گذشته در فضای مجازی کرمانشاه منتشر شده که ۲ پسر جوان با زور و خشونتی فراوان اقدام به سرقت کیف دستی یک دختر جوان در یکی از محلات شهر کرمانشاه می‌کنند که این موضوع موجب جریحه‌دار شدن احساسات مردم شده است.
سازمان آگهی های پرسون