تازه‌ترین عناوین

فرزند آیت‌الله طالقانی در واکنش به مصاحبه مدیرکل میراث فرهنگی البرز مبنی بر اینکه «خانواده آیت الله طالقانی می‌گویند میراث فرهنگی اعتبار مرمت خانه آیت‌الله طالقانی را به طور کامل در اختیار آنها قرار دهد تا خودشان این کار را انجام دهند» گفت: این حرف هیچ جایی گفته نشده و من آن را به شدت تکذیب می‌کنم.

بر خلاف آن‌چه انتظار می‌رفت اف‌دی‌ای تزریق دوز سوم (بوستر شات) را تنها برای افراد بالاتر از ۶۵ سال ضروری دانست و ضرورت آن برای عموم را رد کرد.
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی گفت: در دهه اول هر ماه به خصوص روزهای اول تا ششم قدرت خرید مردم برای گوشت قرمز بیشتر از دیگر روزها است.

دیابت از جمله بیماری‌هایی است که اگر به موقع کنترل نشود، ممکن است منجر به عواقب بدی شود که گاهی می‌توان با یک ترکیب ساده گیاهی از این اتفاق جلوگیری کرد.
مداخلات ساده و قدرتمند می‌تواند برخی علل تعجب‌آور کاهش سطح حافظه را رفع کند.
با عبور اکثر مناطق کشور از قله موج پنجم و کاهشی شدن روند بستری، تهران و بسیاری از شهر‌ها از وضعیت قرمز کرونا خارج شدند.
نضال بحران سخنگوی کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد: مراحل یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا تا فینال، با حضور درصد خاصی از تماشاگران برگزار می شود.
قیمت انواع ارز‌های شاخص دیجیتالی امروز در روند معاملات در بازار‌های تجارت دیجیتال بین‌المللی شاهد تغییراتی بود.
بنابراعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳۶۴ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۱۶ هزار و ۴۳۶ نفر رسید.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز از وقوع انفجار در یک مغازه در شهرستان نظرآباد خبر داد و افزود: در این انفجار به بیش از ۱۰ مغازه دیگر آسیب وارد شد.
یک فوق تخصص مهندسی ژنتیک با اشاره به اینکه تمام دریافت‌کنندگان واکسن باید قبل از تزریق، غذای مناسب و کافی بخورند، تاکید کرد که ناشتا واکسن نزنید.
سازمان آگهی های پرسون